Gå til innhold

Krisitansand og i begynnelsen av februar 2009?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært gøy å få kontakt med noen andre fra Kristiansand som skal ha i begynnelsen av februar!!

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia

Jeg kommer også i fra krsand! Har termin helt i slutten av januar, så kan jo fort bokke over i februar!

Har vært på ul i dag, og alt så bra ut!

Skrevet

Hei :)

Jeg er ifra Kr.sand. Har termin 17 februar. Har å gjerne lyst på kontakt med personer i samme sitvasjon. :)

Skrevet

heisann

jeg har sansynligvis ikke termin før slutten av februar beg av mars

Går å venter på time til ul for å sett hvor langt jeg er på vei.

Ble gravid rett etter jeg fikk lillegutt, han er nå 4 mnd, og hadde ikke fått mensen igjen.

Blir spennende å se.

Bor ikke i kr.sand da men er der titt og ofte.

bor i lindesnes.. :)

Dette er mitt 5 barn :)

Skrevet
:)
Skrevet

Jeg har termin i begynnelsen av februar og er fra og bor i Kr.sand:D

Skrevet

Så hyggelig å høre det er flere i Kristiansand! Da føler men seg ikke så aleine på disse sidene. :) Skal til UL om 2 uker, og er veldig spent på om alt er bra. Leser så mye om alle SA og MA-ene at en virkelig begynner å lure noen ganger. Jeg er en av de som ikke har vært velsignet med så mange gravditetssymptomer, kun litt ofter tissing og ømme bryster(som nå ikke er så ømme lengre). Har innimellom hat litt stikkinger. Hvordan er det med dere?

Håper vi treffes på sykehuset! Klem

Skrevet

Kanskje vi sitter her uten å vite om vi har sett/kjenner hverandre fra før. Det er jo litt spennende. Hva er deres alder? Vi kan jo fortelle litt om oss selv

Heter Susanne og har ei datter på 17 mnd. Er gift, vårt 2 år (1 juli). Jobber i bhg og stor trives! I morgen er jeg 12+0, og begynner å slappe litt av:)

Enn dere?

Skrevet

Gøy å bli kjent med andre gravide som bor i destriktet :)

Jeg er 29 år.

Giftet meg med en kjekk mann 20 april i år ;)

Har 4 barn, gutt 10 år, gutt snart 9 år, jente 4,5 år og gutt 4 mnd.

Venter nå mitt 5 barn.. Vet ikke hvor langt jeg er på vei siden jeg ikke har hatt mensen etter fødselen. Blir spennende å se når jeg får time til UL ;)

Har 2 stebarn også, gutt 10 år og jente 9 år.

Så da blir det 7 barn tilsammen her når denne lille kommer til neste år, februar-mars tror jeg..

Blir en flott gjeng tenker jeg.

Jobber i dyrebutikk og som fjøsavløser men er i permisjon nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...