Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Faren til en kompis av sambo døde for 3 dager siden.Vi traff på han i dag(han er nabo)sambo var hos han noen timer den dagen han fikk den triste nyheten. Jeg kondolerte og spurte hvordan det gikk etter forholdene....joda det gikk greit nok osv.Så begynner sambo-----Ja du....når skal han begraves.??...Han svarte litt stressa og på farten :jeg vet ikke, tror det blir slutten av neste uke.Sambo:ok men harregud kan det vente så lenge?Harregud hvorfor vil han ikke kremeres da?????? Fy faen så domt!!! Kansje forde fyren faen ikke har noe valg liksom!!!!!!!
!!!! Skrevet 13. juli 2008 #3 Skrevet 13. juli 2008 Han spurte bare!! Det er hans venn og han vet hvordan han skal snakke til sine egne. Du skal ha respekt for din make.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #6 Skrevet 13. juli 2008 Skjønte ikke en dritt av innlegget jeg...
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #7 Skrevet 13. juli 2008 Litt ufølsom der ja, men man sier jo så mye rart i slike situasjoner, mange som ikke veit hvordan de skal forholde seg til sørgende, og føler de bare må si noe, og da kommer det jo ofte ut det ene dummere enn det andre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå