Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Hvor fort vises det på en test at man er gravid? I fra da man blir gravid?
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Det kommer ann på mengden hcg i kroppen din og følsomheten på g-testen. Noen kan teste positivt samme uke som man skal ha mensen (rundt tre dager før) mens andre tester kan bruke lengre tid. Venninen min tok en test som ble negativ samme uke som hun skulle ha mensen og to uker etterpå fikk hun positiv test. Selv fikk jeg positiv test tre dager etter at mens uteble. Men ta testen om morgenen siden det er da hcg-mengden er på sitt høyeste i kroppen.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #4 Skrevet 13. juli 2008 Fikk positiv test 7 dager etter eggløsning.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #5 Skrevet 13. juli 2008 Har ikke kontroll på når jeg skulle ha hatt mensen, siden den ikke er kommet tilbake regelmessig etter siste svangerskap. Men hadde sex forrige helg, og sluttet på pillen for 1 1/2 mnd ca... Har litt sånn "mens" lignende "smerter" men ingen mens. Hadde litt rosa på papire i går, men ingenting mere... Huff blir så usikker!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå