Gjest Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 No er eg 29veker og 2dagar ut i svangerskapet. Siste veka har eg vore så slapp og rar føler eg. Ting har blitt mykje travligare enn dei var før, det er ei stor utfordring å gjere arbeidsoppgåver som var enkle for ei veke sidan, blir fort sleta i føtene, hummøret mitt har blitt skikkelig dårleg og eg har begynt å bli kvalm til tider (spesielt etter måltid og om morgonen, men også ellers). Er det andre som har det slik? Eg hadde jo rekna med at ting skulle bli tygre til lenger ut i svangerskapet ein kom, men hadde ikkje trudd det skulle kome SÅ brått. Larudag 5.juli var eg heilt fin. Søndag 6.juli var alt annleis. Ikkje får eg sove skikkeleg heller, har absurde draumar, vaknar til stadigheiter og har problem med å sovne når eg legger meg. Magen min er ikkje spesielt stor (synsmessig altså, måla er heilt fine), men eg får ofte kynnera, noke som er plagsamt. Spesielt om når eg er på jobb. Om eg har masse kynnerar blir eg også trøtt og slapp, då føler eg at det kun er søvn som hjelpe. Men kan jo ikkje legge meg til å sove i tide og utide. Og alt dette gjer verken at hummøret mitt blir bedre, eller at eg klarar å la vere å bekymre meg.. Finnst det råd eller tips til kva ein kan gjere for at ting skal bli bedre? Evt noken som har trøstande ord?
LivK har født Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Kanskje på tide å snakke med legen sin og redusere arbeidstiden litt? En skal ikke slite seg helt ut mot slutten av svangerskapet, trenger krefter til innspurten også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå