Gjest Sekretøsa Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 har vært på kino, og en tur hos mamma.. og vi kommer oss ikke i seng!!! Har barnefri, og da er det jo ingen grunn til og sove... Men detta var jo meningsløst! haha )
* 5 om dagen * Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 synes jeg ser dere...hehe... ikke bare bare med barnefri....rart en ikke kan finne på noe da, for når en har ungene så sier en jo til stadighet at: når jeg har barnefri skal jeg det,og det, og ja....og det... men litt har dere jo gjort i dag da, men ikke lett å legge seg, det vet jeg,for når ikke ungene er her,så sover jeg nesten ikke på nettene...
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. juli 2008 #3 Skrevet 13. juli 2008 jada, vi har da gjort litt..sovi 3 timer på sofaen, og vært på kino i kveld! JUHU! Jeg har 1000 ting som skulle vært gjort, men jadda... haha Ja, vi er nok et vakkert syn! Jeg hører på musikk på pc'n, mens gubben sitter tvers over bordet med sin pc og glaner på ymse nettsider.. tralalaa
Northernlights Skrevet 13. juli 2008 #4 Skrevet 13. juli 2008 Det er jo mange ting dere kan gjøre sammen =oD
meg & to små vampyrer Skrevet 14. juli 2008 #5 Skrevet 14. juli 2008 Ha ha, dere er like ille som oss jo Palmesus. Vi gikk på kino da vi hadde barnevakt og så satt vi på nettet etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå