Gå til innhold

Gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en veldig regelmessig mens, bruker alltid å få den 9 eller 10 hver mnd! Men forrige mnd fikk jeg den 12 å blødde ikke like mye/lenge som vanlig, nå er det den 14 og har enda ikke fått den, har hatt ondt i magen (lignende mens smerter) siden den 9..vet det høres rart ut å spør ette det å det er sikkert ikke noe å bekymre seg for..men midt i mai hadde jeg sex uten å gå på p-pillen, så vi barre "hoppet av i svingen"...vet det er uansvarlig, men det vart bare slik.

Har en liten en på 1 år fra før, å der vart jeg gravid etter bare en gang..å da hadde jeg gåt tom for p-piller for bare under en uke, så tok 2 angre piller..men vart alikevel gravid!

Mamma sin side har veldig lett for å bli gravide, som hun sier så blir de gravide bare ved å tenke på det nesten..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ting kan tyde på at du er gravid, ja :)

Skrevet

Selvfølgelig er du ikke gravid...

*sukk*

men hvis du er usikker, så ta nå en test og se da! Bedre det vell enn å la oss her inne synse omkring noe vi overhode ikke har greie på

Skrevet

Selv om mensen ikke er som vanlig en mnd så er en ikke gravid vettu... Når mensen er forsinket så ta en test... er det så vanskelig å ta en test å sjekke lissom?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...