01-08-2008 Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Bare lurer på om vannet pleier å gå i en rie eller om det kan gå selvom man ikke har en rie??! hehe.. Det er sikkert et utrooolig teit spr mål, men jeg har lurt på dette en stund.
Ladybug~N&E Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 det kan gå når som helst uten den minste forvarsel.
Rorrimamma Skrevet 13. juli 2008 #3 Skrevet 13. juli 2008 Jeg hadde ingen tegn til at fødselen var rundt hjørnet. Verken kynnere eller rier. Men så "plopp" våknet jeg av at vannet gikk - og 6 timer etterpå var lillegutten født. Det samme skjedde en venninne av meg 15 dager før termin i forrigemåneden. Så det kan skje hvem som helst av oss, når som helst Jo, det eneste jeg husker var litt rart var at 2 timer før det skjedde - sto jeg opp midt på natta og MÅTTE få i meg noe sukker. Spiste 3 skiver med sjokoladepålegg, noe jeg ikke kan fatte for jeg haaater alt som har med sjokolade å gjør. Liker verken smaken eller så søte pålegg. Men dette var et unntak! hehe
Vertigo Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 Hos meg har vannet ikke gått før jeg var i fødsel de to første gangene, og da har det begge gangene gått under en ri. Andre gangen lå jeg i badekaret, så da gikk det greit, men første gang var en prematur fødsel og jeg lå på rygg i fødeseng pga kontinuerlig overvåkning av babyen. Hadde pressrier, men vannet hadde ikke gått. Så gikk det...! Det klasket rundt meg. Husker at kallen løp fram for å redde fotobagen som stod ved motsatt vegg, og jordmødrene var nok glade for at de hadde støvler...
Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 14. juli 2008 #5 Skrevet 14. juli 2008 hos meg gikk det mens jeg satt i godstolen og så på tv... ingen forvarsel eller noe på at vannet skulle gå eller at fødselen var i anmars.. men noen timer senere var lillemann ute
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 14. juli 2008 #6 Skrevet 14. juli 2008 Juli prins! Hvordan går det med deg? Er du her enda? Klem )
01-08-2008 Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. juli 2008 Jeg er her enda jeg vettu... Kunne ønske jeg ikke var her for å si det sånn.. I dag skal jeg vaske og styre litt her hjemme så jeg håper at jeg ikke er her i løpet av dagen, natta hehe..
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 14. juli 2008 #8 Skrevet 14. juli 2008 Ja du får gjøre det! Lenge har de holdt på nå da? Huff, man kan vel gå lenge... Var det din første? Så spennende, jeg håper jeg ikke er lenge etter deg! he he
01-08-2008 Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 14. juli 2008 Jeg har hatt de fleste symptomer i 1 uke.. :/ Så i dag skal jeg ta husvask, gå turer osv.. Jeg gir meg ikke jeg altså.. Prøve å få fart i sakene nå hehe.. Ja, dette er min første <3 Får en liten prins
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 14. juli 2008 #10 Skrevet 14. juli 2008 Ja du får stå på! Men ikke slit deg ut helt da;o) Vi snakkes igjen:) klemm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå