Gå til innhold

Navnemas fra meg igjen;

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er finest av;

Sunniva Marie

Ilene Marie

Iven Marie

Helene Marie

Vi har i hvert fall klart å kvitte oss med et av navnene på listen... Må bestemme oss snart *arg*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Iven Marie - Iven høres ut som et guttenavn (Ivan). Ville absolutt ikke brukt det. Dessuten synes jeg det var harry.

Ilene Marie - Likte ikke det heller.. Er ungen helnorsk?

Sunniva er bare fantastisk nydelig og norskt. Veldig flott og stødig navn. Helene er også pent - men mer brukt.

Ville valgt Sunniva M. eller Helene M. Hva med Helena? Synes det er litt fint med -a ending der, og -e ending på Marie.

Skrevet

Skjønner ikke hva Iven er harry med for noe i verden jeg da:) Kjenner til ei jente som heter det, og hun er hvertfall ikke harry:)

Ilene veit jeg også om ei som heter, og det er også et fint og spesielt navn synes jeg da... :):) Ungen er ikke helnorsk.

Vil ikke ha na ending på navnet da ei av storesøstrene har det.

Skrevet

Sunniva-most defently!!:-)

Skrevet

Defently?? :-O

Hihi;-)

Sunniva Marie eller Helen(a)e Marie. Begge deler er nydelig. Ville nok valgt HelenA for det flyter så fint inn i Marie:-)

Ilene har jeg ikke hørt om, men syns ikke det var så fint. Iven høres ut som en blanding av Ivan og Iben. Ikke et navn jeg liker.

Skrevet

Sunniva!:o)

Skrevet

Hmmm... Ja da blir det kanskje sunniva det blir da... selv om ilene marie eller iven marie hadde passa best til søstrenes navn (spesielle navn).....

Skrevet

Sammen med Marie, synes jeg bare Tonje passer =o)

Sunniva Marie på 2.plass.

Skrevet

Men jeg hadde valgt Sunniva MariA..

Skrevet

Liker ikke Maria jeg da... :) Men det er oppkalling uansett med Marie.... Så det er ikke foranderlig:)

Skrevet

Sunniva er jo bare et nydelig navn da:) Og jeg er helt habil hehehehe

Skrevet

helene marie syns jeg.

vi lurte forresten på å kalle minsta for Kine Marie

angrer litt faktisk på at vi ikke tok Marie med, for det er så fint! men den eldste har en annen vri av marie som navn, så følte egentlig ikke vi kunne bruke det på hun yngste....

Skrevet

Helen er fint :) eller Helena :)

Skrevet

Jeg drømmer om en tulle 3 =0) hun skal enten helte Amanda Marie eller Isabella Marie =0)

Skrevet

Jeg synes Iven Marie var kjempefint jeg da:-) I motsetning til alle andre så liker jeg ikke Sunniva, så der er vi forskjellige ja:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...