Meg + 2 prinsesser Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Heiii! Går det bra med dere i særpeby`n? Jeg er så trøtt at øya snart minner meg om sanda i sandkassa til krapylet en varm sommerdag, MEN legger jeg meg da? Neiiiida! Hihi. Vært no action i sommer så langt, utenom den stoooore utenlandsferien da? Tusen kosær og sussær. (Blir ille nærvøs a det hær jæi!) Hi hi.
Twintipp og himmelblå Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Hællæ Hailjden:-) Står te liv?? He he, er du trøtt?? Jeg har kronisk lakenskrekk selv, og det er jaggu ikke mange timene til jeg skal opp på jobb:-O Hvordan er tobarnsmor tilværelsen så langt? Alt velstand med Østfolds prinsesser??:-) Njæææ, ikke veldig mye action!! Vi skal snart ruuuule Aremark skogæne da:-O Slå ut håret for engang skyld!! Ille nævøs sjæl jei:) Hæhæ
Meg + 2 prinsesser Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2008 Jauda, det står te liv! Hadde en kjempe fin ferie i Halmstad, der var det veldig koselig altså) Deiiilig, lang strand! Ikke for at jeg bretta ut flesket og la med ned altså, men en liten tur dit ble det, hihi. ÅÅÅÅ, dere skal te skauen ja! NÅR DA? Dærsken, vi skulle møttes og tatt en jævel vet du vel!!!! Jeg stortrives som tobarnsmor, veldig koselig:) Selma er jo snart 4 måneder!!! HerreJesus(som min eldste har begynt å si :-S) tiden flyr virkelig avgårde.. Alt bra med lille TheoDorFelgen også?
Twintipp og himmelblå Skrevet 13. juli 2008 #4 Skrevet 13. juli 2008 Bretta ned flesket du hønå!!! Men, godt dere hadde en fin tur da!! Er så usigelig digg med ferie:)) 4 mnd. alt?? Dærsken som tida flyyyr da!!! Ho er like vakker regner jeg med.. Vakre tupper du har!!! Også har de så fine navn synes jeg:)) TheoDorFelgen er i farta Martha!! Lært seg kunsten å sjarmere mora vøtt!:-O Vi tenkte å reise å rope på elgen denne uka faktisk:-DD Papparazi er klar vett.. Drukket øl med dattera før den!:-)) *ha ha*
Meg + 2 prinsesser Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. juli 2008 Ja, kjempe deilig med feire, man trenger det:))) Kom visst et lik flytende inn på den stranda noen dager etter vi var der, iiiik! Da hadde jeg fått hetta skjønner du.. Hm.. Er det på den SL camping dere holder hus? (bare for å holde det litt sånn i skjul, hihi)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. juli 2008 Nå er det bare 5% igjen av batteriet på data`n her snuppis, så je tar kvæill`n! Prekæs!:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå