Gå til innhold

vært på kontroll på sykehuset no..

Anbefalte innlegg

Skrevet

prata først med min JM som æ har gått te samtale hos (pga forje fødsel.. ) æ sku få komme bort å få en sove tabl siden man har hatt rier siden halv seks i mårres (lørdag) de va regelmessige fra halv seks te ellve...etter det har de kommet alt fra 15-20 min mellomrom..

vi avtalte at æ sku få komme dit å få en coctail ( sove tabl/petidin) sånn at æ fikk slappa av litt så man var klar te fødselen når den sku begynne ordentlig...tok reg. å JM som va kommet på natte vakt ville ikke gi mæ nokka sove tabl...sku heller holde ut i natt...å evt heller komme i mårra tidlig om ikke riene var blitt mere regelmessige. en om de blir regelmessige...i mårra tidlig...å æ har våka over i 24 tima...da e æ jo bra trøtt å sliten te fødselen ska starte..som æ å JM mi hadde avtalt at det sku æ ikke være pga av forje fødsel...så allikavel om ho hadde gitt natte vakta beskjed om detta så bestemte ho seg for å la være....

detta blei mye...heng dåk me?

så no sitt æ har stup trøtt med uregelmessige rier..

e foresten i dag søndag 9 daga på overtid!

blir så fortvilt at man forvente en ting som man avtaler så kommer man på føden så sir noen andre nokka helt anna...æ sku tydligvis bare å dratt når æ prata me JM mi kl ni...ikke venta te elleve nei!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helsika så irriteranes............. skjønna du nok har det tungt.

Min måte å få sov på når æ plages me søvn, e å hør på ei lydnok (gjor d første gang tiliar i svabgerskapet, fant ut d va spennende med jo nesbø-bøkene!). litt trist å aldri klar å fullfør boka, hehe, men sovner alltid av... å så lenge du ikke sovner blir du underholdt :D

håper og trur du vil slokne om ikje lenge, satse på go søvn :)

lykke te!

Skrevet

har vært å kjøpt mæ ei krim bok så man evt har nokka å gjøre i natt.. håpe man klare å få sove mellom riene..så om de kommer hver 15 -20 min som de har gjort no i 13 tima så kan det hende man får seg en liten blund i mellom noen rier...I HOPE :///

Skrevet

Lykke til med sovingen!!!

Og lykke til hvis imorgen er den store dagen!!!

:D

Skrevet

sia halv ett har riene kommet hvert 10 min..å varer ca 1 min..så det ser dårlig ut at det blir søvn på mæ...kanskje heller en fødsel..hehe :)

Skrevet

Et godt tegn!!! Men håper du får sov litt allikevel.... Husker jeg var så trøtt sist vannet gikk da det skjedde på natten. Men blunden etter barnet var født var helt fantastisk.

Lykke lykke til hvis noe skjer!

Skrevet

takk takk :) blir vel her en del i natt ja ;)

Skrevet

Går det bra med deg? Fått deg litt søvn eller sitter du våken? Skjønner godt du ikke får sove, i tillegg til rier så vet du jo at fødsel er sååå nær, selv ville jeg vært så spent at jeg ikke fikk sove uansett.. Håper du får det til snart da. Gleder meg sånn til det blir min tur. Skal i alle fall huske å dra med en gang hvis jeg avtaler noe liknende med en jordmor!!

Jeg har litt jobbangst i natt ettersom jeg skal begynne på siste jobbuke og er litt redd for å ikke få ferdig ting. Tror det er derfor jeg er våken nå, tok et overblikk over arbeidet mitt og fant ut det var bra da, så kanskje jeg får sove snart. Måtte spise litt også ;)

Masse lykke til med soving, men først og fremst med fødsel så klart!!!

Skrevet

gikk vel å la mæ ca to, har hatt rier hvert 10 min..men har klart å døsa bort inni mellom....godt bare det å ligge med øyan igjen å slappe av.. siste 40 min har riene kommet hvert 7 min ..å vart i ca ett min.( dem har no vart ca 1 min når dem har kommet hvert 10 min å da)..så fant ut at man sku stå opp å ringe føden å høre katti dem vil man ska komme inn...men når man sto opp...gikk det 10 min før første ria kom...så no sitter æ hær å venter på at det ska komme to te så ringe æ dem!!

Skrevet

glemte å si tidligere at når æ va på kontroll så sjekket dem om æ va moden...bløtt va det, hadde vel 1 cm igjen te livmorhalsen på 3 cm va åpen...så får håpe etter disse timene at den har åpnet seg ordentlig.. no e det 25 tima sia detta starta

Skrevet

Hei påhanigjen79!

Hvordan går det med deg og riene? Fått i deg noe søvn?

Skrevet

Dytter... Håper det går bra med deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...