❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Vi våknet til et trist syn lørdagmorgen, en bil hadde kjørt rett gjennom hagen vår, kunst stakkittgjerdet. Jeg er glad det skjedde når vi lå å sov, for ellers hadde sikkert ungene vært ute. Gikk heldigvis bra med han som kjørte bilen, ,men han hadde stjålet bilen og det lå fult av ølbokser rund bilen så det var nok promillekjøring.
melkekua™ Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Fysjda :-/ Godt dere sov ja! Det går vel på forsikringen det med gjerdet? Bra det gikk alright med sjåføren, selv om det hadde fristet veldig å lappe til han. Tenke seg til hvis det var midt på dagen og ungene lekte ute i hagen :-s Man blir skikkelig vond i magen bare å tenke på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå