baby ventes 11 mars :) Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 hm...begynner og bli en god stund siden jeg hadde mye og ofte stikkinger i magen, det har vært borte før og å kommet igjen så det er vel vanlig og ikke kjenne noe hele tiden....? det eneste som er konstant på meg er ømme pupper og et veldig svingende humør. symptomer som kommer og går er lett halsbrann, hodepine, stikkinger,og noenganger røsker det til i lysken,men ikke ofte bare når jeg reiser me noenganger. men nå i det siste har det vært ganske stille, merket mer 1 uka (uke 4 ) en nå 5+4, men det er normalt har jeg hørt... det siste som har skjedd nå er at det klør noe vannvittig inni beina når jeg skal sove,,,kjempe slitsom for jeg sover så dårlig. noen andre som har sånn kløe?
baby ventes 11 mars :) Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 13. juli 2008 glemte lavt blodtrykk og meget treg mage,,, andre? oen gode råd for trege mager? hadde mye luft i begynnelsen, men det har gått over... he he, blir helt kroppsfiksert
superglad!! Skrevet 13. juli 2008 #3 Skrevet 13. juli 2008 Det finnes mange gode råd som loppefrø, linfrø, diverse typer te du kan få kjøpt i helsekostbutikker. Selv gikk jeg til apoteket og spurte meg til råds der. Fikk anbefalt dupholac, som har gitt god effekt på meg. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå