Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Hei jenter, noen som er i samme situasjon? Tror egentlig jeg er den eneste i hele verden.. Jeg og min mann har ikke hatt sex siden jeg var 5 mnd gravid. Da var grunnen at han ikke ville gjøre babyen vondt i magen min uansett hva jeg måtte si til det. Jenta vår er nå 5 mnd gammel og vi har fremdeles ikke hatt sex. Altså 10 mnd tilsammen.. Jeg holder påå bli gaaaaal!!! Vi har heller ikke sovet i samme seng siden hun ble født. Han i stuen og jeg på rommet.. Grunnen denne gangen er at han jobber så tidlig og vil ikke bli vekket av jenta vår for det ødelegger hele dagen hans på jobb da han har vanskelig for å sove igjen hvis han våkner om natten.. Han tar ellers godt vare på oss.. Men føles nesten som vi bare er venner. Ikke et eneste kyss på kinnet eller munnen. Kysser meg innimelom på hodet.. Herregud virker som vi faller bort fra hverandre.. Har nevnt det med sex og da fortrenger han samtalen.. Noen som har opplevd liknende?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 syns du burde ta en ordentlig samtale med mannen din! fortelle dette som du skriver her, at du føler dere glir fra hverandre! snakk med han! for det skal ikke være sånn! spør hva som plager han! håper det går bra for dere=) lykke til!
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 10 mnd sa du, hos oss er det snart to år. Fler som blir gal.....
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 Kanskje han tror dere en inni deres egen lille mor og barn boble hvor han ikke hører til? Fortell ham at han gjør det, og hvor mye du vil ha ham. Ta en skikkelig prat. Kyss på munnen. Klin med ham før han går på jobb om morra'n. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå