Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #3 Skrevet 13. juli 2008 Nei du er ikke gal. Jeg hadde det helt likt selv,men ble ikke gravid før mini var litt eldre,så nå blir det rundt 17 mnd mellom dem.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #5 Skrevet 14. juli 2008 Har det på samma viset her, etter bare 2 mnd.. Får vel satse på at det går over som de sier, blir litt i tetteste laget for meg tror jeg! Men det frister med en til snart, det gjør det..
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #6 Skrevet 14. juli 2008 Samme her! Begge gangene!Men ja, det går over;-). Hormoner i full sving, dette.Fryktelig upraktisk med så liten tid i mellom. ille i hvvertfall ventet til jeg var sikker på at det var det jeg ville og ikke et ettersleng av hormonell ubalanse.
malingus Skrevet 14. juli 2008 #7 Skrevet 14. juli 2008 Ja, du er gal -hvis du faktisk blir gravid igjen etter 5 mnd! Men å ha lyst på en til med en gang er helt normalt, så lenge det blir med tanken!
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #8 Skrevet 14. juli 2008 jeg ble gravid igjenn bare 4mnd etter førstemann var født,så jeg har ca 13mnd mellom dem.nå er min 7mnd å jeg føler jeg begynner å gjennvinde litt kontrollen.er veldig glad for at vi fikk to så tette nå(det var ikke planlagt)men hadde aldri gått inn bevist for å planlegge å få to tette.men for alldel det går jo fint men ,kjenner det har gått litt utover forholdet,sex livet osv + at mini hadde kolikk de 3 første mnd.men alt går.jeg fikk søkt han eldste inn i barnehagen,det ble min redning:) lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #9 Skrevet 14. juli 2008 Da var jeg gravid igjen jeg. Vi gikk for to tett og det fikk vi Ville ikke bytta det med noen! Ingen sjalusi, man er allerede i "bleie modusen" og eldste får korte dager/masse fri fra bhg. Kunne ikke blitt bedre!
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #10 Skrevet 14. juli 2008 Nei, ikke gal....til alle dere som sier det; alle er ikke like. Jeg fikk samme følelsen etter 6mnd, ville ha en til...slutta på pilla og ble gravid etter ca 4mnd...18mnd mellom mine første, helt perfekt. Nå er eldste 3,5 og yngste 2, samt jeg er i 6mnd på vei med nr 3, planlagt denne og ja. Helt perfekt for oss, vi har fått drømmeunger og aldri tenkt tanken på at vi burde ventet lenger. Ikke er det slitsomt heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå