lenech Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 SKULLE ETTER PLANEN,HATT MENSEN I DAG.MEN DET ENESTE SOM HAR KOMMET ER LITT BLOD MED SLIM.ER DET NOEN SOM KAN HJELPE ANGÅENDE DET OM DET KAN VÆRE NORMALT SELV OM MAN KAN VÆRE GRAVID?KAN JO FORTSATT FÅ MENSEN,MEN FØLER IKKE AT DET SKAL KOMME HELLER,ER BARE VELDIG SUGEN PÅ SØT OG OPPBLÅST I MAGEN.KAN VEL FORTSATT FÅ MENSEN ET PAR DAGER TIL SIDEN JEG HADDE EGGLØSNING FOR 14 DAGER SIDEN CIRKA?
babylove<3 Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Hei! Hadde også litt blod med slim i fredagskvelden, var sikker på at tr hadde komt men ingen ting på lørdagsmorgen... har ikm i dag heldigvis ingen tr enda, men føler den kommer i natt, håper så veldig at den ikke kommer.. krysser fingrene for deg også god natt
lenech Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2008 Takk for koslig innlegg,håper selv på ikm,men har vel ikke så flaks.må bare håpe!!krysser fingrene for deg også:)gi meg en tilbake mld om hva som skjer da:)
honningbien Skrevet 13. juli 2008 #4 Skrevet 13. juli 2008 Hei!! Åhh, føler det samme som deg!! IKM mellom fredag og søndag. Mensmurring i flere dager, men ikke kommet noe annet enn utflod. Stikkninger nede på høyre side av magen i flere dager... HÅPE HÅPE... Vanskelig, men prøver jo å tenke at det bare er tanta...
lenech Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. juli 2008 du sier noe,føler at noe skjer her jeg sitter å skriver jeg da,er ikke lett å vite hva som skjer når du får mange av de samme symtomenenår man skal ha mens.men vi håper:)
babylove<3 Skrevet 14. juli 2008 #6 Skrevet 14. juli 2008 Kom tanta mi i dag tidli... kjipt... frustrerende at graviditetstegn og mensmurring skal være så likt... jeg og sambo var overbevist om at puppene mine hadde blitt større også... håpe det gjekk bedre med dere
lenech Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. juli 2008 Det er det da om det blir bedre svar her,spent på hva morgen dagen vil bringe,føler veldig at det er mens på gang.men ikke lett som sagt når det er samme symtomer på både mens og graviditet.men vi får bare stå på videre,så går den nok i boks til slutt:)kjekt å vite at det er fler som har det på samme måten som meg og at man har noen å prate med om det her:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå