hekrimamma Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Er ikke så mye her inne, men har fått med meg at det har vært litt diskusjoner ang. det å være hjemme med de små. Jeg begynte i jobb ganske tidlig med begge mine, og må si det har gått veldig bra. Har hatt en veldig bra barnehage hvor dem har det veldig bra. Meg og mannen min har arbeidstid som gjør at barna da dem var veldig små, ikke hadde veldig lange dager. Uansett sp menr ejeg dem absolutt ikke hadde vondt av det. Når de er små så sover dem en stund også på dagen, så om du tar bort tiden dem sover og det dem bruker på å spise, så er det ikke mye som er igjen til lek med andre barn. Jeg personlig synes det er viktig med kontakt med andre barn også uten foreldrene der, unger leker anderledes med andre barn. For min del er det viktigere å kunne jobbe litt mindre når barna blir litt større. Det er da dem har bruk for oss foreldre, til hjelp med lekser, for ikke å være alene lange dager. Nei jeg synes faktisk det er bedre å jobbe mer når dem er små enn når dem blir eldre. Sikkert mange som er uenige, men som en annen her sier, det er andre i samfunnet som også trenger min hjelp, og mine barn har det veldig bra. Vi bruker den tiden vi har sammen på en bra måte og koser oss masse. Tror faktisk man koser seg mer med em også når man ikke er rundt dem hele tiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå