Gjest elissa2 Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 er det vondt når barnet blir tatt med tang eller sugekopp???? noen som ha opplevd som kan fortelle???
Mrs. Bouquet Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Barnet mitt ble tatt med tang. Var vel såpass sliten og bortblåst når fødselen var kommet så langt at jeg bare var glad for at det skulle brukes et hjelpemiddel, så jeg oppfattet ikke tangen spesielt, alt var en eneste tåke av utmattethet og smerte.
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 13. juli 2008 #3 Skrevet 13. juli 2008 Jeg syns det var vondt... Men som hun over sier så var jeg også helt utslitt da det ble gjort. Det værste var at det mått flere forsøk til. Først glapp sugekoppen, så klarte de ikke feste tanga.. Og da de prøvde sugekopp på nytt viste jeg at kom ikke babyen ut på det forsøket ble det hastekeisersnitt og redselen for det var vel egentlig større enn smerten.. Man er vel så fokusert på å få babyen ut at smerten blekner...
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 Jeg var også langt inne i smerte/utmattelses tåken,men syntes tangen var forferdelig,gutten min satt fast og jeg husker at jeg tenkte at det umulig kunne være plass til tangen når han satt fast,også husker jeg at smerten forsvant litt da de satte bedøvelsen og klippet opp alt for å få plass til tangen og få gutten ut. Det er min store skrekk å møte tangen og saksen denne gangen også.
Mrs. Bouquet Skrevet 14. juli 2008 #5 Skrevet 14. juli 2008 Jeg er også redd for tang igjen, men ikke mest pga. smerten, den overlever jeg uansett, men fordi hele fødselen gikk så hardt ut over babyen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå