Gå til innhold

Jeg klarte det!!!!! ;)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå røykfri på dag 3.. Har røykt i 5 år, 10-12 pr dag. Er sååå stolt over meg selv!! Trodde egentlig ikke at jeg skulle klare det,men.. :)

 

Men er egentlig overrasket over hvor enkelt det er etter man har bestemt seg for å bare legge den fra seg! Men det er jo meg da.. føler veldig med de som ikke klarer det :/

Håper bare at samvittigheten min styrer meg den veien der jeg ikke begynner igjen!!!

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse masse:o)

Skrevet

Kjempe bra!!!!! Nå bør du være stolt av deg selv!!!!

Skrevet

Gratulerer så masse:) Skikkelig godt jobba, var jo greit du syntes det var enkelt da, ingenting er jo bedre enn det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...