Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Er nå røykfri på dag 3.. Har røykt i 5 år, 10-12 pr dag. Er sååå stolt over meg selv!! Trodde egentlig ikke at jeg skulle klare det,men.. Men er egentlig overrasket over hvor enkelt det er etter man har bestemt seg for å bare legge den fra seg! Men det er jo meg da.. føler veldig med de som ikke klarer det :/ Håper bare at samvittigheten min styrer meg den veien der jeg ikke begynner igjen!!!
lykkelig78 Skrevet 13. juli 2008 #3 Skrevet 13. juli 2008 Kjempe bra!!!!! Nå bør du være stolt av deg selv!!!!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 13. juli 2008 #4 Skrevet 13. juli 2008 Gratulerer så masse:) Skikkelig godt jobba, var jo greit du syntes det var enkelt da, ingenting er jo bedre enn det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå