Gå til innhold

Dere som har hatt exu...?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke symptomer hadde dere? Hadde dere blødninger? Hvor langt på vei da det ble oppdaget/operert?

 

Vil bare høre litt rundt. Har hatt det selv før, og da er det selvsagt litt tankespinn omkring den nye graviditeten jeg har nå har.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk vondt rundt uke 6, kjempevondt på venstre side, ble sendt hjem igjen fra sykehuset etter ett par dager, begynte å blø i uke 7 og ble operert samme kveld.

 

Husker jeg var redd for det med nr 2 (3), men det gikk heldigvis bra. Lykke til! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...