chill+enda en til Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Hvilke symptomer hadde dere? Hadde dere blødninger? Hvor langt på vei da det ble oppdaget/operert? Vil bare høre litt rundt. Har hatt det selv før, og da er det selvsagt litt tankespinn omkring den nye graviditeten jeg har nå har.
Mille** Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Fikk vondt rundt uke 6, kjempevondt på venstre side, ble sendt hjem igjen fra sykehuset etter ett par dager, begynte å blø i uke 7 og ble operert samme kveld. Husker jeg var redd for det med nr 2 (3), men det gikk heldigvis bra. Lykke til! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå