Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Har møtt en kjempe kjekk fyr,og vi har tusket litt noen uker nå.Vi har begge to et barn hver..Ikke så lett for oss å møtes siden vi har ungene ganske mye. Men når tid er det ok at vi alle sammen møtes? har lyst å foreslå at vi kan møtes som venner først(ovenfor barna da),og at de kanskje kan leke sammen..De er ganske tette i alderen. Men er redd for at han kanskje synes det er tidlig..Vi er vel egentlig ikke sammen enda heller,tror jeg da..hehe. Vi har liksom ikke sagt at,ok nå er vi ett par. Er redd for hva han tenker om det også..men jeg må jo bare spørre ham.Men er litt beskjeden...
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Barn bør ikke involveres før man med sikkerhet vet at dette er et stabilt forhold man virkelig vil satse på. Har hatt flere forhold etter at jeg ble alenemor, men snuppa har kun møtt to av dem, og det skjedde ikke før det var gått kanskje et halvt års tid. Er de små er det ikke så farlig. Er de større, så blir det fort litt vanskeligere. Har selv fått meg en ny kjæreste med barn. Han har møtt min datter, men jeg har ikke møtt hans ennå. Vi er rimelige sikre på at det er dette vi vil, så tenker det blir noen treff til høsten en gang. Man må nesten ta det i et tempo barna takler, det bør være hovedfokuset.. Noen uker er i mine øyne ikke nok tid investert i et forhold for å kunne involvere ungene. Se det an noen måneder, så er du nok blitt klokere og vet nok også hva slags forhold du er i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå