Gjest Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 som bare måtte stjele det som var å stjele på jobben til mannen i forrige uke..... så tar han ikke ferie i morgen som planlagt:( Nå har jeg vært alene med ungene i over 2 uker så håpet jo vi kunne ha litt tid sammen..... men neida:( Lurer på om de som stjeler skjønner konsekvensen av det de gjør noen ganger.... eller bare trøster seg med at forsikringselskapet punger ut.
Gjest Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 hahahahaha jeg lurer på hvordan responsen på denne hadde vært hvis jeg hadde valgt en annen overskrift.... f.eks: Pga de jævla polakkene...
Northernlights Skrevet 13. juli 2008 #3 Skrevet 13. juli 2008 Da ville vi sagt du var fordomsfull, rasistisk,dømmende og at du må da skjønne polakkene trenger pengene de får når de selger utstyret. ;o) OG, siste men ikke minst: Tenk på familien til tyvene!Og ungene deres...hvis de har noen.
Northernlights Skrevet 13. juli 2008 #4 Skrevet 13. juli 2008 Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke åpnet tråden før nå, men så overskrifta,og tenkte du skulle si noe om dine egne barn. O=o)
Gjest Skrevet 13. juli 2008 #5 Skrevet 13. juli 2008 hehe kaller da aldri mine små engler for drittunger:)
Gjest Skrevet 13. juli 2008 #6 Skrevet 13. juli 2008 Den jævla drittsjefen til mannen min har ødelagt ferien vår. Tullingen har hatt 6 mnd på seg og ikkeklart å skaffe ferieavløser. Så det var den ferien og måneders med planlegging rett i dass + at jeg har da 7 uker alene med våre barn. Håper møkkasjefen får hemorrider på størrelse med bananer.
Northernlights Skrevet 13. juli 2008 #7 Skrevet 13. juli 2008 Nei, det burde jeg jo visst =o) Sur opplevelse, da.
Gjest Skrevet 13. juli 2008 #8 Skrevet 13. juli 2008 oi & auda..... bøyer meg i støvet. Etter 7 uker ville jeg garantert ha blitt hentet av hvite menn i frakk...... men en stooooor sprøyte:)
Gjest Skrevet 13. juli 2008 #9 Skrevet 13. juli 2008 Har bare vært alene med dem i 2 uker og tror jeg blir hentet innen fredag, haha. Skål for oss som har fått ferien ødelagt av forbannade drittunger og udugelige møkkasjefer! *løfter sologlasset*
Gjest Skrevet 13. juli 2008 #10 Skrevet 13. juli 2008 Jeg har funnet ut at det faktisk er bedre å dra alene på stranda med 4 unger enn å være hjemme sammen dem... så jeg ber i det minste om godt vær!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå