Gå til innhold

pga de forbanna drittungene

Anbefalte innlegg

Skrevet

som bare måtte stjele det som var å stjele på jobben til mannen i forrige uke..... så tar han ikke ferie i morgen som planlagt:( Nå har jeg vært alene med ungene i over 2 uker så håpet jo vi kunne ha litt tid sammen..... men neida:( Lurer på om de som stjeler skjønner konsekvensen av det de gjør noen ganger.... eller bare trøster seg med at forsikringselskapet punger ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahahahaha jeg lurer på hvordan responsen på denne hadde vært hvis jeg hadde valgt en annen overskrift.... f.eks: Pga de jævla polakkene...

Skrevet

Da ville vi sagt du var fordomsfull, rasistisk,dømmende og at du må da skjønne polakkene trenger pengene de får når de selger utstyret. ;o)

OG, siste men ikke minst: Tenk på familien til tyvene!Og ungene deres...hvis de har noen.

Skrevet

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke åpnet tråden før nå, men så overskrifta,og tenkte du skulle si noe om dine egne barn.

O=o)

Skrevet

hehe kaller da aldri mine små engler for drittunger:)

Skrevet

Den jævla drittsjefen til mannen min har ødelagt ferien vår. Tullingen har hatt 6 mnd på seg og ikkeklart å skaffe ferieavløser.

Så det var den ferien og måneders med planlegging rett i dass + at jeg har da 7 uker alene med våre barn.

Håper møkkasjefen får hemorrider på størrelse med bananer.

Skrevet

Nei, det burde jeg jo visst =o)

Sur opplevelse, da.

Skrevet

oi & auda..... bøyer meg i støvet. Etter 7 uker ville jeg garantert ha blitt hentet av hvite menn i frakk...... men en stooooor sprøyte:)

Skrevet

Har bare vært alene med dem i 2 uker og tror jeg blir hentet innen fredag, haha.

Skål for oss som har fått ferien ødelagt av forbannade drittunger og udugelige møkkasjefer! *løfter sologlasset*

Skrevet

Jeg har funnet ut at det faktisk er bedre å dra alene på stranda med 4 unger enn å være hjemme sammen dem... så jeg ber i det minste om godt vær!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...