cherry coke Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 De har vært sammen i 5 år og var forlovet. Synes så synd i henne, for hun var virkelig sikker på at dette var den store kjærligheten. Nå gjør hun ikke annet enn å gråter fordi hun er livredd for å være alene. Hun er ganske sjenert og ikke den typen som flyr på byen. Prøver å oppmuntre henne hele tiden, men hun er så lei. Sier at hun skulle ønske hun var hetero, for da hadde det vært mye enklere.....(yeah right=)) Vet ikke hva godt jeg kan gjøre for henne...Er der for henne å støtter så godt jeg kan, men hun ser virkelig mørkt på fremtiden.
blåbæret Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Kjærlighetssorg er alltid vondest i starten. Still opp (som du jo gjør) og dra henne ut på noe som får tankene hennes andre steder. Tiden leger alle sår - heldigvis!
Gjest -<<- Skrevet 13. juli 2008 #3 Skrevet 13. juli 2008 Nå er vel ikke "jeg er redd for å være alene og dermed desperat" det noen finner særlig attraktivt, uavhengig av fili, men du kan jo jage henne på andre klassiske sjekkeaktiviteter enn byen om det er kjærleik hun er på jakt etter. I Oslo, Bergen og Trondheim finnes det plenty av sliktno' også for de skeive lag, og i resten av landet har man jo alltids damefotballen (yeah right at det er en myte). Ja, og så gaysir da.
cherry coke Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. juli 2008 Kan være de du kjenner. Men hun er ikke harry og joda hun er spesiell. Heldigvis=) Er ikke du spesiell da? For en utrolig idiotisk kommentar, Ludderet!
Komatrollet ønsker seg spire Skrevet 13. juli 2008 #6 Skrevet 13. juli 2008 Haha.. DU er harry du, VossaTjorven. Hjemmebleika hår og tattis på puppen, med rompa plantet godt i lysebrun skinnsofa.. Knis!
cherry coke Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. juli 2008 Hehehe...fotball var kanskje tingen , ja=) Skal besøke henne snart i Oslo, og da skal jeg dra henne med meg. Hun trenger å ha det litt moro. Synes veldig synd i henne altså....etter hun stod fram som lesbisk vendte mange av vennene henne ryggen...Så hun er ganske ensom. Men takk for tips:)
OsloMor Skrevet 13. juli 2008 #8 Skrevet 13. juli 2008 Hun trenger en smak av det glade singellivet, høres det ut som! Alle som har vært i forhold så lenge og blir dumpa, trenger en liten fylleperiode på byen med litt lettvint kontakt av seksuell karakter;-)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå