Gå til innhold

hvilken by synes du er finest i norge ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

var nettopp i kristiansand og må bare si at ingen by kan måle seg med stavanger :) hvilken by liker dere best da ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Særp!

Skrevet

Ålesund, uten tvil den vakreste byen jeg har vært i. Litt liten, men usannsynlig fin. Kristiansand er vel helt alminnelig kjedelig..hehe.

Bergen er også ganske fin, men mer sjarmerende enn vakker. Og så syns jeg Mandal er ganske koselig.

Skrevet

Ålesund er en veldig fin by, men veldig liten.

Skrevet

Elsker Oslo jeg da!

Ellers er Tromsø en veldig fin by! :)

Skrevet

Liker best; absolutt Oslo. Men det er plenty av småbyer som er finere, sånn rent estetisk.

Skrevet

Stavanger selvfølgelig :)))

Skrevet

Synes Oslo er den vakreste byen, ellers så er ikke skjærgårdsidyll i Tønsberg så ille det heller;-0!

Skrevet

Vakre byer: Lillesand og Krakerø

Skrevet

Trondhjem er en utrolig hyggelig og fin by!

Ikke vært der så mange ganger, men det er en by jeg kunne flyttet til om jeg sklle flytte vekk fra Oslo.

Skrevet

Kristiansand er Norges fineste by uten tvil.

Deretter kommer Stavanger.

Skrevet

Bergen!!!

Syns det er en utrolig fin by.

Molde (hvor jeg egentlig hører hjemme) er også fin..

Skrevet

EG ELSKER BERGEN (enda jeg er østlending, he he)!!!

Deretter kommer Stavanger på en god andreplass!

Skrevet

Kristiansand er en nydelig by.

Skrevet

Åsgårdstrand, Stavern og andre små skjærgårdsidyller. Stavanger og Kristiansand har ingenting å stille opp med der!

Skrevet

mosjøen syntes jeg. Trist at jeg ikke har vært der på flere år nå for den er så fantastisk. Er min fars fødeby og har vært der endel i årenes løp for å besøke besteforeldre.

Skrevet

Ålesund. Liker jugenstilen :)

Innflytta rett utenfor, men første gang jeg var i byen syntes jeg den var så fin, og synes det enda.

Skrevet

Bergen, og mange av de mindre byene: Lillesand, Kragerø, Arendal, Trondheim (he, he). Stavanger er fin nok, men blir ødelagt av den stygge dialekta.

Skrevet

Bergen så klart =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...