Gå til innhold

hvor mange her inne jobber for den kroppen dere har?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du?

Om vi trener for å se ok ut?

Skrevet

Jobber veldig hardt, men det er så koselig så. Godteri og cola og drittmat i haugevis!

Skrevet

Jeg jobber hardt for den kroppen jeg VIL ha. ;o))

Skrevet

Jeg jobber ikke hardt, men forsøker å spise sunt, trene det jeg har tid og mulighet til osv. ikke bare for å få beholde den kroppen jeg har, men mest for å føle meg vel.

jeg får vondt i magen av drittmat og godis, + blir i dårlig humør.

Føler ikke jeg stresser med det, men trener fordi jeg liker det

Skrevet

Jobber ikke hardt, men etter at gutten ble født har jeg gått tur stort sett hver dag. Jeg har faktisk begynt å LIKE å gå, så det er jeg glad for. Ellers er jeg en udisiplinert latsabb som alltid er sulten på snacks.

Skrevet

Blir en god del trening, turer, sunn mat for å få tilbake kroppen min

Og jeg savner snop!!!

Jeg er snopeavhengig, kunne spise så mye jeg ville før, uten at det hadde noen som helst konsekvenser. Nå legger jeg på meg bare av å se på snop i butikkhyllene....... :) Så ja, jeg jobber hardt!!!

Skrevet

Jeg må jobbe litt for å holde meg slank. Det er ikke alltid jeg gidder, og i perioder gir jeg litt blaffen. Og da synes det raskt på vekta. Jeg kan f.eks. gå opp 5 kilo på en 2 ukers ferietur hvis jeg bare spiser og ligger på stranda.

Men i utganspunktet prøver jeg å trene 3 ganger i uka og å spise sånn nogenlunde sunt. Ikke noe hysteri. Holder meg da normalvektig, blir ikke tynn, da må jeg sulte meg.

Skrevet

Hele tiden. Det er irriterende hvor lite mat en trenger :-)

Skrevet

Ikke hardt, men forsøker å gå litt turer, og heller spise frukt og grønt... Men spiser litt snop innimellom. Så jobber IKKE hardt, nei:0)

Skrevet

hehe....jeg er slank og har vel en grei fassong....men jeg har vel ikke akkurat slitt for det nei.....kan bli bedre da, så trening må til...

Skrevet

jeg..men jeg er fremdeles ikke fornøyd

Skrevet

Må jobbe litt for den ja, men som jeg sa til venninna mi her om dagen, "jeg trener bare sånn at jeg kan spise mer"! hehe....Neida, jeg prøver å holde meg i form, heldigvis vises det raskt på kroppen og vekta når jeg gjør en liten innsats. :o)

Skrevet

Jeg jobber for å holde meg sunn og frisk, ikke for utseendet på kroppen. Likevel vil jeg si at kroppen jobber mer for meg enn jeg jobber for den.

Skrevet

Jeg har jobbet hardt for å bli kvitt den flabbye kroppen jeg hadde etter å ha født to barn. Jeg trener hver dag + går lang tur med vognen (ikke rolig trilletur, men halvannen time i kjapt tempo) og passer veldig på hva jeg spiser + drikker ca over 2 l vann for dagen - aldri brus el. Koser meg i helgene med hjemmelaget pizza og snop, men i ukedagene er det bare knekkebrød, frukt og nøtter;o) Har holdt på sånn i nesten ett år nå, og det funker bra. Er ca 10 kg mindre enn jeg var før jeg ble gravid og merker at kroppen har forandret seg - er mer muskler enn fett nå ja og jeg har ingen celulitter lenger:o) At puppene har forsvunnet i samme slengen er litt mindre kult da;o/

Skrevet

Har kjøpt meg to vekter ;o)

DET er hardt,det! hehe

Har planer...men så langt har kroppen min bare kosa seg.

Har lovet den en hard høst O:o)

Skrevet

Jeg gjør, men kunne jobbet hardere og da fått bedre resultater.

Skrevet

Jeg har en plan om å jobbe for den kroppen jeg vil ha...

Men men... alt til sin tid:p

Skrevet

Ja, jeg jobber hardt. Trener 4-5 dager i uken og følger Grete Roede, har tatt av 20 kilo nå :=) og jeg Elsker å trene, føler meg slapp når jeg ikke får trent.

Skrevet

jeg jobber, til tider beinhardt

Skrevet

Er nok heldig med genene for jeg hadde helt plankeflat mage igjen to uker etter fødselen. Men ellers jobber jeg hardt for å få tilbake den samme muskeltonede kroppen jeg hadde før graviditeten ja - for selv om jeg fikk flat mage igjen så er det ikke så veldig mye konturer av muskler der *ler* . Jeg er på ingen måte noen fanatiker, men trives best når kroppen min fungerer optimalt, så jeg spiser normal sunn mat, skeier ut med godteri i helgene og trener et par timer om dagen - jogger med vogn og trener styrke når lillegutt sover:) Så det får ta den tiden det tar før jeg er tilbake på startpunktet - det viktigste er at jeg har overskudd og trives i kroppen min, og det gjør jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...