Gå til innhold

nedpress å kynnere?


Teritt89

Anbefalte innlegg

hei.

jeg har skikkelig med nedpress.. og innimellom er det kynnere.. å når det kommer kynnere så er de litt kraftige å gjør litt vondt...

 

noen som har erfaring med det??

å evt hvor lang tid kan ting ta før ungen bestemmer seg får å komme???

 

er i uke 38 nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har selv vert veldig plaget med dette, og er 1 dg over termin i dag! Jordmor sa at dette er normalt, og at det er baby som klemmer på nerver, og derfor føles det som babyen er omtrent på vei ut:( Har hatt det i ca. 3 uker nå, og fremdeles ingenting:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff. så kjedelig..håper jeg slipper å gå over tiden.. det tror jeg ikke er noe gøy asså:(

 

gjør så vondt når jeg skal tisse.. føler liksom ikke jeg får gjort det ordentlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til klubben :-) Du får tenke positivt på at det er kroppen som gjør seg klar og modnes.....

 

Har mange laange og vonde kynnere og pga veldig rask fødsel sist så har jeg vært til sjekk på sykehuset i dag. Har fått konstantert festet hode og 2 cm åpning så her er det bare å vente til det begynner, blir spennende da :-)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vonde kynnere har jeg hatt i 2 mnd. medpress har jeg hatt i 6 uker.

tiltider så nedpress at jeg ikke klarer å gå og jeg har ikke termin før 25 juli. Har vært endel inn og ut av sykehuset da. Har hatt 2 cm åpning i 3 eller fire uker nå., blir spennede om det skjer noe denne uken.

er i uke 39 nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det akkurat slik jeg også, som Tertitt beskriver det! Vondt når jeg skal reise meg og vondt når jeg er på do... Som noen harde stikk innimellom. Jeg er 7 dger (snart 8) over termin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia.

Har det sånn hele tida jeg også. Kan være lenge til babyen kommer enda.... Gikk 9 dager over sist, og hadde de samme symtomene i lang tid da også. Gikk også med skikkelig smertefulle veer i tre døgn før babyen kom. Så det kan ta tid... Men det kan gå fort å. :-)

 

Venter på en liten gutt:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...