Amabolla Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Her har jeg gått og bekymra meg fordi jeg kun kjente litt strekk i livmora-ingen kvalme,sliten eller noe slikt. Kun 2 anfall med auramigrene som kan regnes som annerledes enn før gravid. Og nå-det strekkes så voldsomt nederst i magen at det stråler nedover høyre benet. Kvalmen kommer snikende på ettermiddagen-sovner på sofaen rett som det er,svimmel og har hjertebank. Noen andre som har vært seint ute med sympt.? Kan det ha noe med at det er rundt nå livmora begynner å flytte seg oppover?
Bic&Bac Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Skulle gjerne sluppet unna kvalmen og trøttheten!!!!! Ville ikke savna de symptomene.....
Amabolla Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2008 hehe-nei. Men det er litt greit med symptomer som ett "bevis" på at man er gravid. (sånn utenom graviditetstester da;)) Med første var jeg uggen hver kveld fra dag 1 og sliten som fy!
3barnsmor? Skrevet 13. juli 2008 #4 Skrevet 13. juli 2008 Symptomer kommer og går hos meg ihvertfall. I sted,ble jeg bråtrøtt og kvalm, måtte bare legge meg klarte ikke neo annet ennå bare legge meg ned å ta meg en lur. Nå kjenner jeg bare litt voksemerk i legga egentlig, å føler meg veldig sliten da.
Bic&Bac Skrevet 13. juli 2008 #5 Skrevet 13. juli 2008 Jeg er fortsatt skeptisk, selv med symptomene.... Så joda, kunne klart meg uten de jeg hehe
Amabolla Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. juli 2008 Er så mye rart som surrrer i hodet når man er gravid. Var likedan med nr. 1-skulle tro jeg var litt mer avslappa nå,men nei. Tenker mer slik at jeg klarte det på første-er det mulig å ha to perfekte skåringer? Og aldri har jeg opplevd SA/MA som jeg veit om og osv. Nei-1 uke igjen nå så er det 2 tri. Gleeeeeder meg!!
Bic&Bac Skrevet 14. juli 2008 #7 Skrevet 14. juli 2008 Know the feeling. Høres akkurat ut som meg, bortsett fra at jeg er bare 10+0 i dag.
Marianne83 Skrevet 14. juli 2008 #8 Skrevet 14. juli 2008 jeg har hatt masse symptomer hele veien, men mensmurring i magen har vært borte i noen uker, men plutselig nå stikker det og murrer i magen som bare det! Er dette vanlig i uke 11? (11+1 i dag, hatt vondt i magen i to dager nå)
smilan Skrevet 14. juli 2008 #9 Skrevet 14. juli 2008 Jeg var kvalm og alle de andre sympt til uke 7.. nå går jeg inn i min 10 uke i dag, kjente meg litt sliten i korsryggen på jobb i går, ellers kjenner jeg ingen ting... Gleder meg til om 2 uker når jeg kan vise magen, slitsom å tenke på hva man skal ha på seg av joggebukser.. hehe ;-)
baby ventes 11 mars :) Skrevet 15. juli 2008 #10 Skrevet 15. juli 2008 jeg også hadde masse stikkinger en stund, men nå er det veldig rolig,,,bare ømme pupper og trtthet som merkes mest, for og ikke snakke om et forferdelig svingene humør...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå