Mø schæl! Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 ... når jeg var inne på sidene deres og fant lista over ansatte, så så jeg at navnet til hun som mannen og jeg er innkalt til samtale hos jobber som sekretær? Hm? Lista bestod av sosionomer og terapeuter av div. slag, samt tre sekretærer, og vi skal tydeligvis treffe en av disse... Jeg ringte til familievernkontoret for å få time pga en krise i ekteskapet, og terapeuten hørte min historie og skulle sende oss innkalling til møte. Hva tror dere om dette...?
jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 13. juli 2008 #3 Skrevet 13. juli 2008 Sikker på at det ikke bare er hun som har satt opp timen og derfor underskrevet brevet ? les en gang til ... uten å se det er det jo ikke noe vi kan si.. - også kan jeg ikke dy meg: er det ditt ekteskap det er problemer i er du vel strengt tatt fru.... uansett : lykke til ! håper dere får god hjelp !
Mø schæl! Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. juli 2008 Nei, det er ikke bare hun som skrev under. "Dere har fått time hos .... navn... dato.... klslett..." Og det var hennes navn hele veien.
Septemberstjerna og Martine Skrevet 13. juli 2008 #5 Skrevet 13. juli 2008 Som jeg sa til deg i et tidligere innlegg, har jeg hørt flere si at det er bedre å oppsøke en virkelig terapaut, en som ikke er i regi av familievernkontoret... Men jeg har vanskelig for tro at de setter en sekretær "på jobben" Men dette finner du ut av på den første timen. Spør, så får du svar. Og om det virkelig "bare"er en sekretær, så forlang å få en annen på neste samtale.
Mø schæl! Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. juli 2008 Takk, takk. Tror nok vi vil gi famvernkontoret en sjanse iallfall før vi evt. benytter noen andre. Utbytte av timene kommer vel uansett like mye an på MENNESKET bak terapeuten, ville jeg tro? Og familievernkontoret har "virkelige" terapeuter de også, i form av sosionomer, familieterapeuter og meklere :-)! Men takk for svar, vi vil vel fort finne ut av hva dette er for noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå