På vei igjen? Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 at når de får rier så har de fortsatt mensenmurring etter rien har gitt seg?
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Har murringer omtrent hele tiden nå, men så har jeg noen tak (kynnere) med jevne mellomrom. Varer i ca. 15-20 sek. Vært veldig merkbart i et par dager nå...
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 13. juli 2008 #3 Skrevet 13. juli 2008 Blir spennende å se når det tipper over til å bli skikkelige rier :-) Har menstermin 31. juli og ul 8. august. Når har du termin igjen?? Mener vi lå ganske likt..
På vei igjen? Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. juli 2008 Ok, for jeg har kynnere som kommer og går, har ikke tatt tiden men har også murringer etter de er ferdig, kynnerene altså. Har hatt dette før så det betyr jo egentlig ingenting, ikke annet enn at nå kan babyen komme, har 20 dager igjen til termin, så kanskje dette er med på å modne meg mer om ikke annet. Noen folk går jo i fødsel også uten å være moden, men føler innerst inne at jeg kommer til å gå over, vet ikke hvorfor...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå