Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Hvorfor vokser magen der livmoren IKKE ligger...? Jeg må si at jeg ikke skjønner noe... er førstegangs seff, hehe.. Jeg er 14+5 og livmoren har vel nettopp kommet opp fra symfysen..jeg kjenner hvertfall at det er forandringer der nede og ømt når jeg trykker på. Men det er jo ikke der det kommer mage...?!
suski22.12.08 Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 :-) Lurte på det samme 1.gangen. Det er fordi livmoren din presser på alt det andre du har inni der!
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2008 Ikke mer innviklet enn det altså? ganske logisk faktisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå