Gå til innhold

Et sikkert teit spm fra meg....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor vokser magen der livmoren IKKE ligger...? Jeg må si at jeg ikke skjønner noe... er førstegangs seff, hehe..

Jeg er 14+5 og livmoren har vel nettopp kommet opp fra symfysen..jeg kjenner hvertfall at det er forandringer der nede og ømt når jeg trykker på. Men det er jo ikke der det kommer mage...?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:-) Lurte på det samme 1.gangen. Det er fordi livmoren din presser på alt det andre du har inni der!

Skrevet

 

Ikke mer innviklet enn det altså? ganske logisk faktisk :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...