Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Jeg sliter så inmarri med å finne ut av hva slags bukett jeg vil ha! Jeg hadde egentlig tenkt meg en rosebukett med efoy men er veldig usikker... jeg er gjennomsnittlig i både høyde og bredde(173 høy), har timeglassfigur, ganske så enkel kjole MEN en del perler og paljetter på kjolen!Kjolen har stropper og litt slep.... Hadde kanskje tenkt en blanding av røde og hvite roser! Jeg er ganske lys i huden, har fregner osv. Vær s åsnill og hjelp meg!!!
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 har ikke så mye greie på det jeg. men har ikke blomsterbutikken som skal lage den noen tips da?
pandabjørn Skrevet 13. juli 2008 #3 Skrevet 13. juli 2008 jeg tok ut brudebuketten bare 4 dager før bryllupet jeg hehe og de i butikken var så hjelpsomme men nå viste jeg hva jeg skulle ha også da
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #4 Skrevet 13. juli 2008 ja jeg får vel snakke med en butikk..eller har jo gjort det men da var jeg såå sikker på at jeg ville ha roser og efoy men er usikker nå uff....
proud mama Skrevet 13. juli 2008 #5 Skrevet 13. juli 2008 Jeg ville ha valgt en enkel bukett med litt lengde, Gjerne dråpeformet, med da røde roser og lyse roser hengende nedover (med samlet roser i øverste del av buketten.) På blomsterbutikken har de både perler de kan feste i buketten og "diamanter" som er veldig fine i roser. de ser ut som små glinsende vanndråper. du kan godt også ha i eføy hvis du vil. dette er bare min personlige mening min eneste erfaring er å ha sett masse påbilder av brudebuketter;) Mvh
*1+1=2 små* Skrevet 14. juli 2008 #6 Skrevet 14. juli 2008 takk for svar, tingen er at jeg ikke har lyst til å bruke så mange kroner på en bukett! Har sett på slike som er "dråpeformet" men de koster gjerne litt! Men vil du si at hvite og røde roser går fint sammen for en som er litt lys og har fregner?! Vil jo ikke at buketten skal ta over helt, men den skal jo synes og være fin på bilder:) Jeg hadde egentlig tenkt eføy og røde roser, men begynner å vurdere noe annet fordi jeg er redd eføy blir for voldsomt(MYE grønt)......vaaanskelgi:S
brooklyn Skrevet 14. juli 2008 #7 Skrevet 14. juli 2008 Ja det er ikke lett:) Jeg er lys i huden selv og har hennafarget hår og fregner. Min bukett skulle være av den enkle sorten, samt at den ikke skulle være så dyr. Endte opp med fem rustrøde kala-liljer, og det var aldeles nydelig. Litt kjekt at de ikke var hvite, slik som alle andre har, samt at fargen passet godt til meg. Men forhør deg gjerne i en blomsterbutikk. Bøkene de har med eksempler der er grusomme, men som hun o butikken sa til meg, det er avogtil om å gjøre å være mest mulig spesiell. Håper du finner en bukett som er helt DEG!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå