Gå til innhold

Dere som har fall/krøller og bruker glattetang....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke hårpleieprodukter bruker dere før dere glatter ut for å beskytte håret? Kan dere anbefale noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er avhengig av Flat Out Spray fra KMS. Koster 250 hos frisøren. Super-bra! - Og drøy.

Skrevet

Jeg bruker rettetang hver dag.. Trenger gjerne tips. Må innrømme at jeg ikke bruker noe så særlig nå..

Skrevet

Bruker varmebeskytter fra tecni.art (spray) fra L'Oreal, syns den er god, frisøren min sverger også til denne :)

Skrevet

Signerer Pandoras Box, jeg bruker den samme. Den beskytter håret.

Skrevet

det finnes flat out produkter i nesten alle frisør serier. Det finnes i kremer og spray. Det beste du bruker er en spray før du føhner håret som beskytter mot varme, og en flat out krem etter det er slettet ut. High hair har en fin flat iron spray og SP en veldig fin flat out cream. Hvis du kjøper frisør produkter er det meste bra..

Skrevet

Der gav du meg dårlig samvittighet ......hehe....produktet mitt fra frisøren stårt så fint inne i skapet på badet..... må skjerpe meg hvis jeg ikke skal få ødelagt hår.

Skrevet

Takk for mange svar! Ja da får jeg stikke innom frisøren min i morgen, har nemlig fått meg lugg som ikke vil oppføre seg skikkelig :o)

Skrevet

Har også den fra KMS, men den har falt i gulvet, så toppen er ødelagt. Får ikke sprayet.

Noen tips til noe jeg kan bruke som "sprayer" i stedet??

Skrevet

Kjøp en reise-sprayboks på lindex eller rett og slett kjøp en billig spray og tøm ut innholdet!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...