♥ Snøblomst ♥ Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Hvilke hårpleieprodukter bruker dere før dere glatter ut for å beskytte håret? Kan dere anbefale noen?
Trojan Horse Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 jeg er avhengig av Flat Out Spray fra KMS. Koster 250 hos frisøren. Super-bra! - Og drøy.
*SamSung* Skrevet 13. juli 2008 #3 Skrevet 13. juli 2008 Jeg bruker rettetang hver dag.. Trenger gjerne tips. Må innrømme at jeg ikke bruker noe så særlig nå..
Synnøve_Solbakken Skrevet 13. juli 2008 #4 Skrevet 13. juli 2008 Bruker varmebeskytter fra tecni.art (spray) fra L'Oreal, syns den er god, frisøren min sverger også til denne
Septemberstjerna og Martine Skrevet 13. juli 2008 #5 Skrevet 13. juli 2008 Signerer Pandoras Box, jeg bruker den samme. Den beskytter håret.
hellohello:-o Skrevet 13. juli 2008 #6 Skrevet 13. juli 2008 det finnes flat out produkter i nesten alle frisør serier. Det finnes i kremer og spray. Det beste du bruker er en spray før du føhner håret som beskytter mot varme, og en flat out krem etter det er slettet ut. High hair har en fin flat iron spray og SP en veldig fin flat out cream. Hvis du kjøper frisør produkter er det meste bra..
melkekua™ Skrevet 13. juli 2008 #7 Skrevet 13. juli 2008 Der gav du meg dårlig samvittighet ......hehe....produktet mitt fra frisøren stårt så fint inne i skapet på badet..... må skjerpe meg hvis jeg ikke skal få ødelagt hår.
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. juli 2008 Takk for mange svar! Ja da får jeg stikke innom frisøren min i morgen, har nemlig fått meg lugg som ikke vil oppføre seg skikkelig )
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 13. juli 2008 #9 Skrevet 13. juli 2008 Har også den fra KMS, men den har falt i gulvet, så toppen er ødelagt. Får ikke sprayet. Noen tips til noe jeg kan bruke som "sprayer" i stedet??
Guttemamman:-) Skrevet 13. juli 2008 #10 Skrevet 13. juli 2008 Kjøp en reise-sprayboks på lindex eller rett og slett kjøp en billig spray og tøm ut innholdet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå