Gå til innhold

Trener dere bekkenmusklene/kniper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nesten ikke gjort det gjennom hele sv.skapet. Og idag kom jeg på at jeg kanskje burde gjort det, men nå er det jo snart forsent!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff nei, jeg har nok vært altfor dårlig på det! Er man helt fucked om man ikke har gjort det? Går det ikke ann å trene dem opp etter fødselen?

Skrevet

Godt det ikke er bare meg da ;) Overlever vel uten å ha gjort det også...

Skrevet

Jeg har vært altfor dårlig til å gjøre det! Har vært noen få ganger i dusjen at jeg har husket på det. Men jeg synes det er ubehagelig, blir kvalm (vet ikke hvorfor), og ikke vet jeg om jeg kniper riktig heller.

Man bør vel gjøre det før fødsel, men det hjelper uansett å gjøre det etterpå også.

Så jeg får prøve å være flinkere etterpå i stedet... :)

Skrevet

Jeg har prøvd å gjøre dette 3 ganger pr dag (10 knip a 6 sekunder, med 3 sek pauser) hvertfall de siste 6 mnd'ene av svangerskapet. Ikke hver dag jeg husker å gjøre det 3 ganger, men jeg kniper hvertfall litt hver dag. Har blitt sterkere i bekkenbunnsmusklene, det kan sambo skrive under på... ;-P (til hans store glede!)

Skrevet

Det er aldrig for sent å begynde!!

Jeg var flink til å begynde med. Men glemmer det ofte nu(11 dage igjen). Så nu vil jeg ta å gjører det med en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...