Gå til innhold

Har andre opplevd dette? (Såre bryster)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt antibitokakur (5 dager), soppmiddel og bakteriedrepende salve (resept), men det ene brystet er ca like vondt og sårene har ikke grodd. Det hvite belegget i munnen til babyen har gått bort.

Må jeg slutte å amme? Hun er 7 mnd, så det gjør jo ikke noe sånn sett, men det er liksom amming jeg er vant til nå, så har lyst til å fortsette, MEN....ikke sånn som det er nå. Det er så vondt!

Har hatt såre bryster før, men det har alltid hjulpet etter jeg fikk behandling.

Nå er jeg rett og slett drittlei!

Andre som har opplevd lignende?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...