Bubba75 Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Vi har izi sleep til babyen vår på 4 uker, men syns hun sitter veldig dårlig i det. Hodet vipper forover, og hun klarer jo ikke få det opp igjen. Så sitter hun med hodet hengende forover, slik at det slenger rundt i alle humper og svinger. Har ikke funnet ut at det går ann å legge det noe særlig ned når det er montert i bilen, men er det noe vi ikke har fått med oss eller? Har ikke veldig lyst til å kjøre bil med henne når det er sånn akkurat.
~sjiraff~ Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Kjøp pute til å ha rundt halsen slik at hodet ikke tipper fremover. Fåes på barneutstyrsbutikker.
St.Sunniva Skrevet 13. juli 2008 #3 Skrevet 13. juli 2008 Hvis baksetet deres er veldig "bratt" og skrår veldig inn mot seteryggen,så kan dette være grunnen til at hodet kan vippe fremover. Dessverre er det visst ikke lov (eller sikkerhetsmessig forsvarlig) å legge en pute el lignende under setet for å flate ut setet. Når jeg kjøpte meg ny bil, så ble det mye bedre, da baksetet var mye rettere i sittedelen.
Bubba75 Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. juli 2008 Som skal være foran på halsen, eller sånn til å ha i nakken? Mener jeg har hørt at sånn til å ha på halsen ikke er anbefalt til de aller minste..
St.Sunniva Skrevet 13. juli 2008 #5 Skrevet 13. juli 2008 Mulig hun mener en Baby snuggle... http://www.alexi.no/product_info.php?cPath=6_7&products_id=4198
~sjiraff~ Skrevet 13. juli 2008 #6 Skrevet 13. juli 2008 Mener sånn foran. Nei det er mulig det ikke er anbefalt til de minste, tenkte ikke på det. Vi begynte ikke med det før snuppa ble 6 mnd tror jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå