Gå til innhold

Dose på bringebærbladkapsler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På boksen står det "to tabletter tre ganger daglig". Men jeg er ikke mer enn 34+0 i dag og skal jeg fortsette med den dosen må jeg kjøpe fire glass før termindato som er lik nesten 800 kr for bare disse kapslene! Synes det er litt drøyt. Men blir det for lite dersom jeg f.eks. starter med to kapsler og øker dosen til maks når det nærmer seg slik at jeg f.eks. slipper unna med to bokser i stedet for fire?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at en ikke skal begynne med kapslene før uke 35... Sikkert greit å begynne litt rolig. Jeg glemmer stadig å ta mine, og var sikkert litt sent ute med å skaffe dem (38+), så jeg bruker å ta tre i slengen når jeg komer på det! Du kan få resten av mine når jeg har født;)

Skrevet

Jeg fikk beskjed om å begynne en mnd før termin... så startet i uke 36. Tar 3 stk hver morgen, og 3 stk om jeg husker det om kvelden. :) Har også hørt at man kan fortsette medetter fødsel, at livmora blir fortere "normal" eller noe?

Skrevet

Jeg begynte på disse kapslene i uke 30, tok da 2 kapsler à 480 mg hver kveld, altså 960 mg bringebærblad pr dag. Fra ca uke 36 så økte jeg dosen til 2 kapsler 2 ganger pr dag, altså 1.920 mg bringebærblad pr dag.

Husk at dosen i kapslene varierer fra produsent til produsent, så sjekk boksen.

Skrevet

Hei!

På min boks står det to ganger tre ganger daglig...

Så jeg tar tre stk på mårran..

Begynte vel med det i uke 36, trur jeg... for to uker sia..

Tenkte kanskje gå opp til tre mårran og tre kvelden nå...

Men har det noe å si hvor mye en tar??

Noen som vet?

Skrevet

Hei! Er 28+3 og har begynt på kapslene. Jeg tar 2 stk. 2 ganger daglig jeg i hvertfall..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...