Gå til innhold

Bare 3 dager igjen til

Anbefalte innlegg

Skrevet

ultralyd. Jeg er livredd for at noe skal være galt,men samtidig gleder jeg meg også til ¨å få se lille nurket igjen. Og bitte litt spent på hva som bor i magen også da:) Forresten utrolig hvor fort tiden har gått denne gang frm til ordinær ul, i forhold til forrige gang. Ungene gleder seg villt til ul også,til å få vite om det er søster eller bror denne gangen... Åh, kan ikke tida gå litt fortere nå da???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe;) Husker jeg var like utålmodig også...Kunne tiden gå saktere!!! Huff.. Sikker på at alt er i orden med den lille du bærer på. Gi meg beskjed om kjønn osv da;) Lykke til!

Klem fra meg

Skrevet

Jeg skal på ultralyd til onsdag og har det på samme måte.. Tida går seeeeint! : / Jeg skal halv ni på morgenen da, så det hjelper litt på.

Skrevet

Hei :) Sender deg en pm når jeg kommer hjem jeg vet du:) takk forresten. Klem tilbake:)

Skrevet

Fy fyyyyyyy du har time før meg på onsdag, jeg må vente helt til kl 10.00 hehe. Neida,det er helt greit da. Lykke til:)

Skrevet

Haha! :D Når har du forløpig termin? Jeg har 12. desember.. :) Takk, lykke til selv! ;D

Skrevet

Jeg har foreløpig den 14 desember,blir spennende å se om den blir flytta på. Mistet spiralen og var jo bare blødningskaos fra den ble satt inn til jeg fikk posetiv test. Var på tidlig ul i uke 8 for å fastsette hvor langt jeg var på vei, og fikk da se tvillinger og foreløpig termin 14/12. Men er bare en igjen da,ene tvillingen døde. Så er litt blanda følelser med frykt,spenning , glede,egentlig hele spekteret. Men vi er sjeleglad for den som er igjen da:)

Skrevet

Oi, ja det skjønner jeg. Alt er nok helt sikkert fint med den lille babyn i magen nå:) Du får si ifra når du har vært der! :)

Skrevet

Det skal jeg gjøre. Du også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...