Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Og hvilken årsmodell har dere? Lurer litt på å kjøpe vogn,men er nybegynnere...
Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 13. juli 2008 Hvor mange iallefall,hehe..
Gjest Skrevet 13. juli 2008 #4 Skrevet 13. juli 2008 Vi har en Knaus fra 2006. Det er helt herlig med campingliv Enda vi bare kastet oss i det......
Trojan Horse Skrevet 13. juli 2008 #5 Skrevet 13. juli 2008 Bjølseth 86 modell. 6,5 m. Vintervogn. Super! Betalte 35000 for den (eller var det 30?) Mye vogn for pengene-og billig, prima hytte på fjellet... lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå