Gå til innhold

Når kom kvalmen? eller "venter" dere fortsatt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

12 uker på tirsdag og "venter" fortsat... Satser på at den ikke kommer jeg.

Skrevet

Kom i uke 8.....er kvalm hele dagen...hvorfor kalles det morgenkvalme når det er fuckings hele dagen..grumf! Er i uke 11 nå og ikke bedre...

Skrevet

Er 4 + 4 og kvalm mesteparten av dagen. Går over sånn utpå ettermiddagen. Kaster ikke opp (foreløpig). Kjennes mer ut som om jeg er bilsyk.

Skrevet

Jeg er 6 + noen dager og "venter". Merker jeg blir kvalm om jeg ikke har spist på en stund, ellers er jeg i meget god form., Mistenkelig god form. Bare ømme pupper og litt murringer. Hm.

Skrevet

er 5+4 merker ingenting,,,det sies at gjennomsnittet av de som blir kvalme er runt uke 6 så jeg skal nok ikke være for sikker på og slippe unna enda nei, he he

Skrevet

Er 10+2 og "venter" fremdeles. Tenkte å holde meg vekke fra den slags;)

Skrevet

Er 5+6 og er uggen hele dagen. om jeg ikke spiser noe er det værst, men blir jo kvalm av å tenke på mat også :s men er faktisk happy jeg har symptomer, føler alt er i orden da, hehe

Gjest ღgulle med lillegull i magenღ
Skrevet

Jeg klarte meg fint helt til jeg kom til uke 7, nå er jeg så kvalm at jeg ikke klarer å gjøre noen ting! Heldigvis har jeg ferie, så jeg må ikke på jobb (!), men det er jo litt trist også.. Får håpe neste sommer blir bedre :)

Skrevet

Kom rett før 7 fullgåtte. Jeg som hadde "savnet" den fordi jeg lurte på om alt var ok siden jeg var i så god form, hallo!? Nå tenker jeg stadig på når den ga seg sist og om jeg blir kvitt den før denne gangen...

Skrevet

4 uker og 3 dager og venter i spenning ;-)

Skrevet

Er 5+0 i dag, og innimellom kan jeg føle meg litt uvel, vært slik i tre dager.

Skrevet

Er 8+6 i dag, vært sykemeldt i 2 uker og fått sykemelding for 2 nye uker. Helt forjævlig helg, hvor kvalmehelsiket steg til nye høyder, og jeg ser MØRKT på ukene fremover (kan jeg sammenlikne dette svangerskapet med forrige så har jeg "bare" 11 uker igjen av dette)...

Skrevet

Er i uke 8+2 og kvalmen kom i uke 6....er 50 % sykemeldt pga dette. Er også kvalm hele dagen, og kaster også opp:( Skikkelig slitsomt, men det er jo for en god sak=)

Hos meg er problemet at jeg har så syyykt mye slim i halsen hele tiden, og det er dette som gjør at jeg brekker meg....i tilegg til kvalmen.Blæhh!

Skrevet

jeg var slapp fra ca uke 4, men den ordentlige kvalmen med oppkast kom i uke 7 og har det fortsatt (8+3), og det blir bare værre å værre :(

venter bare på at det skal forsvinne. Klarer nesten ikke å få i meg mat eller drikke, det kommer bare rett i retur. Regner med å bli sykemeldt i morgen når jeg skal til legen. klarer ikke å gjøre noe. Har det best når jeg ligger på sofaen med lukkede øyne!

Skrevet

Den kom rett før seks uker... Ganske nøyaktig på samme dag begge gangene jeg har vært gravid!

Skrevet

kom i uke 6 og varte til uke 11. kvalm hele dagen sammen med en matthet i kroppen som virket som infulensa med feber. men nå er jeg mitt normale meg igjen.....

Skrevet

Er i uke 11 nå, og den ser ut til å sluppet taket etter 4 forferdelige uker. Har heldigvis ikke kastet opp, men har vært dårlig hele dagen og natten. For å si det sånn så er morgenkvalme ett utrolig dårlig begrep, det er bare slik at man ikke kjenner at man er kvalm når man sover om natten :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...