Har tre søte små Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Det skal jeg, og har såvidt begynt med litt planlegging. Greit å gjøre litt no, så blir ikke ting så hektisk når det nærmer seg...
JuniAnkerHansen Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Hei hei! Vi gifter oss også på denne datoen. Syntes det er fint å ha såpass god tid, vi har de fleste "store" ting i boks som kirke, lokale, bryllupsreise og mat, og kan dermed bruke god tid på å ordne med detaljene som klær, pynt, invitasjoner, bordplassering osv. Supert med god tid
Har tre søte små Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2008 Ja, vi har også i orden de tingene der. Holder på å tenke ut invitasjoner og kirkeprogram eg no. Men er ikke den mest kreative personen da...Trenger visst god tid ja...
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 vi skal også gifte oss da :-) synes det var en så grei dato :-p vi har booket kirke og lokale... resten kommer ettervert!
mom-to-be Skrevet 15. juli 2008 #5 Skrevet 15. juli 2008 Vi gifter oss også denne datoen. har vel allerede planlagt i et halvt år...hehe...og lokalene er forlengst bestillt. Jeg er den typen som liker å ha god tid, og så er jeg ganske opptatt av detaljer. Desverre krasjet pc'en min for en stund siden, så veldig mye av det som var klart må kanskje gjøres om igjen hvis jeg ikke får tømt harddisken på et vis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå