Prinsen & spiren Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 fikk du tilbake / stabil syklus etter bruk av det?
meg & to små vampyrer Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Nei, men jeg fikk hormonsvingninger fra helvete og fortsatt spoting og ustabile og kraftig mens. Dessverre.
Prinsen & spiren Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2008 uff da:S fikk du noe annet istedet da?
meg & to små vampyrer Skrevet 13. juli 2008 #4 Skrevet 13. juli 2008 Nei. Ingen hormoner gjør meg bedre, alt gjør med verre. Dette fikk jeg (etter flere år som prøvekanin i det store hornomeksperimentet): beskjed om å gjøre meg ferdig med barn så fort som mulig. Deretter har jeg sjansen til å få svidd bort litt av disse slimhinnene som gjør meg til en kronisk bløder omtrent. Evt sterilisere meg eller fjerne livmoren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå