TusseMor07&09&14 Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Her står det litt:o) Har forresten hørt at billigtestene er veldig sensitive, selvom ejg ogsåhar hørt mye rart om dem... http://www.pernille.info/testsensitivitet.htm
meg & to små vampyrer Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2008 Takk. Skal sjekke det ut. Billigtestene funka hvertfall bra forrige gang jeg ble gravid, så jeg satser på de en stund. Hvertfall om dette skal trekke ut. De andre er jo svindyre.
annie74 Skrevet 13. juli 2008 #4 Skrevet 13. juli 2008 Er det noen som har fått falsk positiv på Chemtrue fra Lavpris-tester.dk? Jeg ser de er ganske sensitive: 20 mIU/ml hCG. Jeg fikk en svak strek 3 dager før ikm og er redd det bare en falsk positiv.
ønsker meg et lite sjarmtroll Skrevet 14. juli 2008 #5 Skrevet 14. juli 2008 Hei Ja, jeg fikk en svak positiv strek i min første pp, og ble såååå lykkelig, fortalte det til kjæresten min og alt.. men det viste seg at de andre var negative så det var utrolig skuffende.. Men ikke ta sorgen på forskudd, det er jo mulig du er gravid fordi Lykke til iallefall!!
annie74 Skrevet 14. juli 2008 #6 Skrevet 14. juli 2008 Hmmm, ja det var det jeg trodde. Skal teste i morgen igjen og håper det er mer tydelig da. Prøver å ta verken sorger eller gleder på forskudd, men det er ikke lett ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå