~sjiraff~ Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 så er man ikke sammen med barnet mer? Skjønner ikke helt dette jeg. Ser datteren min nye selv om hun er i bhg. Så skjønner ikke hvorfor man er en så mye bedre mor om man venter til barnet er 15 mnd fremfor 8 mnd. Jeg har tenkt å være sammen med banret mott helt til jeg dør jeg, ikke bare det første året.
meg & to små vampyrer Skrevet 13. juli 2008 #3 Skrevet 13. juli 2008 He he, joda ifølge noen så kan man jo liekgodt legge seg ned, ta en pille og angre på at man noengang trodde barn var rett om man må gjøre andre ting enn å være med de 24/7 til de dør. Eller hvertfall er 18. He he.
~sjiraff~ Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. juli 2008 Huff, sorry. Vet det egentlig, men skriver alltid feil..
Ioren Skrevet 13. juli 2008 #6 Skrevet 13. juli 2008 Etter enkeltes oppfatninger skulle man tro det ja....
velger nick en annen dag Skrevet 13. juli 2008 #7 Skrevet 13. juli 2008 Nei, man leverer fra seg barnet så snart det er blir 6 mnd, og får det ikke igjen før det er ferdig med videregående skole. I mellomtiden vil barnet måtte leve med fremmede mennesker rundt seg, og det vil ikke oppleve kjærlighet, omsorg, ømhet eller annen form for mennesklig adferd som KUN foreldre som velger å ha barna hjemme besitter..:-) Er det noe rart verden går til H...... sier jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå