lindarobin Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 blr født 25 juni og han sover så og si hele tide.,må vekke han til mat også sovner han til puppen igjen. er så uvant for 1.mann var omvendt))))skal jg bare la han sove,han ble tatt m akutt snitt.
<3lille spire,mor til 2<3 Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 kanskje han trenger å såve mye. men tror han våkner når han er sulten.. hvor lenge såver han, uten å våkne selv? eller.. hvor ofte mater du han?
Prinsesse juli08 *FØDEKLAR Skrevet 13. juli 2008 #3 Skrevet 13. juli 2008 Hei du:) Var i praksis på føde/barselsavd. for noen uker siden. Da hørte jeg at hvis en nyfødt bare sover og sover så kan det være pga. en infeksjon eller gulsott. Men da spiser de som regel dårlig også. Hvis jeg var deg hadde jeg ringt fastlegen og bedt om å få tatt en crp... bare for å være på den sikre siden.
*Super*Mamman* Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 Hadde det samme "problemet" med gutten min. Sov heeele tiden, var redd han ikke fikk i seg nok nærming. Men fikk beskjed om at dette var helt normalt, og at han ikke trengte å vekkes..
lindarobin Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. juli 2008 han kan pent sove 4 timer. men gir han mat hver 3 time,så må vekke han. da spiser han litt kanskje 3 minutter store slurker så natta igjen))
lindarobin Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. juli 2008 takk,da skal jd prøve ikke vekke han))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå