Gå til innhold

huff. gutten min har fått.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

vannkopper. det har gått helt fint med han. hadde litt feber dagen før det brøt ut. og har ellers vert i tipp topp form, bare litt redusert matlyst.Men nå, etter at jeg har lakt han har helvete brytt ut. nå hyler han og har det ikke godt stakar ( litt rolig akkurat nå). nå er ikke apotekene oppe. noen som har ett tips om noe som kan hjelpe og smøre på? kan sink saøve hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmmmm et eller annet i badevannet skal lindre, men husker ikke hva det er:( Kanskje potetmel funker like bra på vannkopper som på bleieutslett?

Skrevet

Har du ikke eurax du kan smøre på vannkoppene?

Skrevet

jaaaaaaaaaaaaaaaaa stemmer. Søren jeg vred de små grå nå:)

Skrevet

noen som hvet hva xylocain er og om det kan hjelpe? det har jeg hjemme. der er for hudskader og insektbitt. jeg har pleid og bruke det på myggstikk på ungene.

'eller pyrisept salve?

Skrevet

Jeg synes det hjalp på kløingen å bare ligge i badekaret uten noe i. Var egentlig ingen andre ting av det jeg prøvde som hjalp, annet enn i det jeg smurte det på og da hjalp det fordi jeg kunne "klø" litt når jeg tok det på. (hadde vannkopper når jeg var voksen)

Skrevet

ok. takk. fint og få svar i fra noen som har hatt det i voksen alder. litt lettere for noen som selv har hatt det og fortelle hva som hjelper og ikke hjelper. ikke alltid så lett får barn og fortelle.

nå ligger han og sover ved siden av meg i sofaen her. lille klompen min.

hvet ikke om jeg skal tørre og prøve og legge han inn i sengen sin.

han er 14 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...