Masaili <3 Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Har ei Singer symaskin, som jeg kjøpte ny for et par år siden... Problemet er at når jeg syr, så hoper undertråden seg opp og lager en stor trådbakk på det jeg syr. Så stopper den opp, og overtråden hopper av på et vis... Finner ikke instruksjonsboka som fulgte med heller... Noen som kan hjelpe???
Masaili <3 Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 13. juli 2008 Hmmm... ikke trådbakk, men trådball!
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 13. juli 2008 #4 Skrevet 13. juli 2008 hmm...har du tredd undertråden skikkelig? Noen ganger skal den om et sånn lite hakk... Har ikke Singer selv, men har brukt en:0)
mamman til to gutter Skrevet 13. juli 2008 #5 Skrevet 13. juli 2008 Tre maskinen på nytt hvis du ikke allerede har prøvd det, det hender det hjelper hos meg selvom jeg er helt sikker på at jeg har tredd maskinen riktig. Hjelper ikke det, så kan jeg anbefale sykroken.no, der er det helt sikkert noen som har råd å gi deg:-)
Miramor Skrevet 13. juli 2008 #6 Skrevet 13. juli 2008 Det kan jo være noe med trådspenningen. Ta for deg bruksanvisningen og tre den forfra på nytt. Mulig du må justere noe på tråspenningen for å få det fint. Hvis overtråden er for stram så tror jeg det blir tullball under.
Masaili <3 Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. juli 2008 Dumme meg.... jeg hadde satt i ny nål, og den var bak frem! hahaha... Typisk meg å tabbe slik! Glad jeg ikke tok den med til forhandleren i morgen, de hadde ledd bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå