pusi og lille pusi:) Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 lure veldi på d... tenke at alt æ merke i magen e kynnera.. men kan jo hende æ har noen maserie uten å vite d..
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Jeg vil beskrive en ri noe sånn som dette: Først strammer magen seg veldig,og jeg kjenner at det gjør litt vondt nede i magen. Noen kjenner riene godt i ryggen også. Hos meg får jeg problem med å snakke midt i en ri, forsvinner litt inn i megselv og konsentrerer meg om å puste dypt. Riene er lette å ta tiden på,og får en slags "topp" midtveis.
minou Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 Når det er skikkelig rier er det så vondt at du ikke er i tvil. Men maserier kan være helt smertefrie. Jeg hadde smertefrie, men hyppige, rier i mange timer før det ble noe skikkelig action og tur på sykehus. Forskjellen på maserier (eller tidlige rier) og kynnere opplevde jeg slik: - riene var mer avgrenset - de gjentok seg regelmessig - de forandret seg ikke hvis jeg slappet av/var aktiv - det føltes både i rygg og mage - sammentrekningen "dirret" på en annen måte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå