lamamma Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 jeg blir så ulykkelig, min gutt på 3,5 mån klarer ikke å "sovne søtt" han har en laaang skrikeøkt når han skal legge seg - vær gang! om dagen skriker han i barnevogna og om kvelden i senga. Vi har prøvd å rugge, vugge, synge, ta opp gå med på armen til søvne, amme... men denna skrikinga tar ikke slutt. Tar ikke smokk.... Er vi heldige er det snakk om 3-4 minutter men veldig ofte er det oppe i 20-30 minutter skrik før søvn - og da er vi med han hele tiden... Det er som at det gjør ont at sovne for han (det gjør for mor i vært fall) Han har vanskelig for å sove lage økter på dagtid hvis man ikke kjører i vogna eller han ligger med puppen i mun og sutter, når man tar ut puppen ur mun eller stanser vogna vakner han på noen minutter... prøver å få 3-4 soveøkter på 1-2 timer om dagen. Før kunne han sove leenge men de siste ukene har vært tuffe... Han sover i egen seng i fotenden av våres natterstid. Når vi endelig fått han at sovne for kvelden (ca20.00) sover han godt og våkner for pupp mellom kl 00 - 01 natterstid og da er det ingen problemer at legge ned i egen seng å sovne sjøl - uten skriking! sover til ca kl 0600 og vokner for morgonen. så han får oftest en lang natts søvn (heldigvis!!). lurer på om det kan være tenner, men nå har jeg trudd det i ukesvis...
Lillesøster/bror til tulla? Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Jeg kjenner meg så igjen i det du skriver. Slik var det for oss også før. Da skrev jeg følgende innlegg her inne: http://www.dinbaby.com/forum/thread/138127549 Som jeg skriver i siste innlegg, så skulle jeg prøve bæretøy, og jeg må si at etter at jeg har fått meitai'en, så har hun blitt en ny jente. Nå må jeg i tillegg si at hun har fått første behandling for KISS, og det ser også ut som at det har hjulpet noe. Men, når jeg bruker meitai'en når hun er trøtt, sovner hun ALLTID uten skriking, og det trenger ikke ta lang tid før hun sovner. Første gang var helt utrolig, jeg tok meg en liten tur ut, og hun hadde sovnet innen et par hundre meter. Kanskje noe å vurdere for deg også? Du kan lese mye mer om bæretøy på tettinntil.no. Du skriver ingenting om hvordan han ellers er, men siden jeg kjenner meg sånn igjen i det du skriver, bør du kanskje ta en titt på http://www.kiss-kidd.no/index.php/site/symptomer Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå