lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Får hale med meg den andre når jeg er ei ukes tid over IKM. Etter uttallige aborter har man lært seg å vente litt MEEENNN, jeg er superglad for å være her Foreløpig termin 26 mars, flere?
Underveis --> Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Gratulerer! Kysser alt jeg har for at det går bra denne gangen! Her er termin omtrent 22. mars.
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 13. juli 2008 #3 Skrevet 13. juli 2008 Heia lioevr30! Gratulerer så utrolig masse!Husker deg veldig godt i fra bli gravid!Dette unner jeg deg så!!Knip igjen, ta alt med ro! Jeg, som deg, har hatt noen sa/ma (kanskje ikke så mange som deg, men nok), den siste, ma, hadde jeg i februar i år! Men nå er jeg snart på god vei over i 2 trim! Så håper alt går godt for begge denne gangen:) Masse lykke til!! Klem
Erisa* Skrevet 13. juli 2008 #4 Skrevet 13. juli 2008 Hei, Lioevr! Jeg husker deg fra BliGravid i fjor vår - håper så inderlig at det skal gå bra for deg denne gangen! Gratulerer med spiren! Krysser fingrene og tenker på deg. Klem fra meg
mammatilanas Skrevet 13. juli 2008 #5 Skrevet 13. juli 2008 Lioevr. Gratulerer så masse... Fulgt med deg masse inne på BliGravid.. Håper det klaffer for dere denne gangen. Krysser alt jeg har.. Går selv inn med en fot innefor 1 trimester i dag.. Svake tester og terminen blir rundt 29 mars.
Dodlimammatil2 Skrevet 14. juli 2008 #6 Skrevet 14. juli 2008 Hei, og et forsiktig gratulerer håper virkelig det klaffer og holder denne gangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå