Gå til innhold

Å, jeg blir gal av å vente på IKM

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg vet at det er lenge til (fredag 18.juli) og at jeg bare må smøre meg med masse tålmodighet. Men jeg er sååå utlåmodig på å komme meg videre i neste pp.

Hva gjør dere andre for å klare å holde ut ventetiden?

Hjelper liksom ikke på at jeg venter på svar fra studieopptak 20. juli heller da... Dobbelt venting her nå.

Æsj, for en dødtid etter el.. :(

Videoannonse
Annonse
Gjest leelu25- Tobias2/12-06 + 1pp
Skrevet

hehe jeg veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet!!

Tiden etter mens til el går lynkjapt, men etter el.. evighetsdager altså!!

Skrevet

Ja, ikke sant. DE burde forkorte døgnene mellom el og ikm kraftig. Hjelper ikke å høre at bekjente blir gravide før de prøver engang.

Jeg kjenner etter symptomer også, selv om det er for tidlig, 5 dager før... Men har masse kviser øverst på ryggen.. Og er svimmel, men det er sikkert bare jernamngelanemien min, he he. Æsj, altså.

Skrevet

HVor lenge er det til din ikm forresten?

Skrevet

ja hva skjer med det a?

de som vil ha barn nå, prøver og prøver og prøver, mens de som ikke tenker på det en gang blir gravide uten og prøve..jeg blir så misunnelig altså hehe

Skrevet

Ja, ikke sant. Typisk min uflaks hvertfall, he he:D

Neida, jeg unner de det altså. Kjekke folk. Men vil gjerne glede meg sammen med de selv også:) he he.

Skrevet

Jeg har ikm 22 juli (bursdagen til pappa) så kan kanskje teste neste helg,

har ingen symptomer annet enn litt murring nå og da.. er sikkert litt tidlig uansett..

murring var mitt eneste symptom når jeg ble gravid med tobias, han satt på første eggløsning etter pilleslutt og da som nå brukte jeg el-tester :)

Gubben tror jeg er gravid.. så vi får se neste helg :)

Skrevet

min mann tror jeg er gravid også sier han. Men jeg tror han bare trøster meg. He he:)

Skrevet

Koselig om vi slår følge da! :)

Når har du ikm ?

Skrevet

Mellom torsdag og lørdag, så vi sier fredag:) 18, altså. Ikke lenge til, kun 5 dager nå. Hvor lenge før kan billigtestene slå ut? He he:)

Skrevet

det er jeg ikke sikker på, men den digitale til clearblue kan slå ut inntil 4 dager før hvertfall :) snart testetid for deg da:))

Jeg har masse el-tester liggende som jeg kan snik-teste med og billigtester og en digital som jeg sparer til ikm el dagen før :D

Spennende altså :)

Skrevet

Jeg finner ingen digitale CBere uansett hvor jeg leiter jeg.

På apotekene her fører de bare QR. Så da er billigtestene like bra.

Skrevet

Ja QR er ikke no bra for tidlig testing.. :) Da er billigtestene nesten bedre :)

Si ifra når du har tenkt å teste da :)

Skrevet

Jeg måååå vel bare vente lenge tenker jeg... :(

Skrevet

ja jeg fikk plutselige spyfornemmelser her.. :(

kan være omgangssjuken asså. spydde ikke en meter sist gang..

Skrevet

Jeg har vært kvalm i perioder de siste dagene også. Men det MÅ væe inbilning. He he. Det MÅ det bare.

Skrevet

Faktisk så er jeg roligere denne pp'n enn tidligere... Gir litt "f" og tenker ikke like mye på det.. Er vel en måte for meg å gjøre det på for å ikke bli smågal.. :-P

Er 1 uke og 1 dag til ikm, og selvfølgelig er jeg superspent! Men, ikke like mye symptomjeger som før..og har andre ting å glede meg til i mellomtiden! Siden det ikke har klaffet i 1 og 2 pp, så tenker jeg liksom at det ikke klaffer denne gangen heller..

Skrevet

ja det er lurt :)

Er mye mer avslappet nå enn forrige gang, fordi jeg tror vi klarer det uansett, vet jo vi er fruktbare.

Sist satt spiren på første eggløsning, så syns jo det bare er moro å lete etter symptomer.

Kjenner småmurringer idag og..syns tida går gruuuusom sakte frem til testetid da..

Skrevet

Ja,dere vet ihvertfall at dere er fruktbare.. :) Det aner ikke vi om vi er!

Jeg synes det er deilig at jeg er mer avslappet nå. Koser meg bare og så får vi se om tr kommer eller ikke neste uke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...