Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder meg som en unge, og gruer meg som en gris!

(Vet ikke hvordan en gris gruer seg, men sånn middels kan jeg tenke meg..)

Dette har vi ventet lenge på. Endelig er det vår tur til å se hva som gjemmer seg der inne. Og det er både spennende og skremmende. Har jo gått nå i 18 uker, uten så mye som en liten sjekk av hjertelyd, så vi aner jo ikke om det i det hele tatt er noe i live der inne.

Har 2 venninner som begge fikk bekjed om dødt foster på ultralyd, så tanken på å få den beskjeden er litt skummel. Jeg har jo ikke vokst noe særlig jeg heller. Lagt på meg en del, men ikke mye mage å snakke om.

Eller, hva hvis det er noe galt med fosteret da? Nei huff, nå fikk jeg lyst til å utsette dette litt til..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så morsomt! :) Det er gøy med UL.

Skjønner hvordan du har det..., men tanke på å grue seg.

Hadde det akkurat likt som deg. Ikke hadde jeg mage eller noe, så når vi gikk inn å skulle ta ultralyde hadde jeg nesten overbevist meg selv om at ett eller annet kom til å være galt.

Men det var det ikke :) :)

Ønsker dere masse lykke til i morgen! Husk, at somregel er alt i skjønneste orden!

Vil dere vite kjønn?

Få høre i morgen hvordan det gikk da :)

(Forresten, tror du har rett i at griser bare seg sånn middels)

Skrevet

Skulle jo stå "tror du har rett i at griser bare gruer seg sånn middels"

:)

Skrevet

hei hei!! ;) Jeg skal på ul til tirsdag! og gleder meg skikkelig jeg også!! Men man er jo alltid spent på om alt er i orden.. jeg har heller ikke hørt hjertelyden enda.. jeg var på innvendig ul når jeg var hos legen første gang.. ( går til privat gyn.. da jeg er veldig sær på hvem som skal "ned" der.. og ho har innvendig ul apparat.. det var ikke noe jeg bestilte sånn sett for ul selv.. men hun har det som rutine...) så jeg har jo sett at hjerte slår.. men er allikevel spent.. og redd for at noe skal være galt.. Men mener jeg kjenner liv iallefall.. så ..*krysse fingra*

Lykke til i morra! Vil dere vite hva det blir eller?

klem ;)

Skrevet

Åja, vi skal vite kjønn! :) Hvis det lar seg gjør da, håper det.

Og spennende å se hvem som har rett av oss her. Han tror det er 2 gutter (ikke f!), og jeg mener på det er ei lita jente inni der. Det har jeg trodd siden tidlig, var kun 6-7 uker på vei når jeg fikk for meg det kom til å bli jente. Så vi får se :D

Skrevet

Hehe :)

Og så hadde vi bestemt oss for at vi ikke skulle begynne å handle noen ting før etter UL, så ikke umulig det blir en liten tur til byen også i morgen :D

Skrevet

Lykke til i morgen, det går nok bra skal du se :o)

Skrevet

Hei, jeg skal også på ultralyd i morgen. Og vet ikke om jeg gruer meg eller gleder meg mest. Har gledet meg til denne dagen i lang tid, men den siste uka har frykten for noe galt kommet... Dette er mitt tredje barn, og aldri opplevd å miste. Så jeg skal tenke positivt og håpe på det beste. Håper på en fin opplevelse, jeg har også bursdag i morgen, så kjipt hvis det er dårlige nyheter...

Lykke til hos oss begge:-)

Skrevet

Jeg skal også i morgen! Føler akkurat det samme som deg som la inn innlegget her :) Lykke til !

Skrevet

Ja det er akkuratt sånn det er. Og bare gledet meg frem til nå, men når det virkelig nærmet seg begynte jeg å bli nervøs. Men det går sikkert bra :) Lykke til dere også!

Skrevet

Åååå, så skjønt! Visste ikke om jeg turte å se opp på skjermen med det samme, men der lå et et lite foster å sprella! :)

Helt frisk og fin, og med ti fingre og ti tær. Ble så overlykkelig at tårene trillet. Så fantastisk. :)

Og så hadde jeg nok rett, vi får ei lita jente :)

Hun var ikke helt sikker, men hun mente på det var det hun så :)

Jeg er så lettet! Og så glad :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...